Welke buggy op reis?

<p>Wij gaan binnenkort voor het eerst vliegen en willen een buggy meenemen ipv de kinderwagen maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Heeft iemand een fijne ervaring met hun huidige buggy of tips? Ik zoek het liefst een buggy die dus stevig is maar makkelijk mee te nemen op reis...</p><p> </p><p> </p>

Wij hebben een maclaren xt techno tweedehands gekocht. Als we gaan is hij 4 maanden oud. Vond het zo zonde om onze nieuwe joolz mee te pakken. 
Voordeel is dat hij opvouwt als een paraplu (zoals de vliegtuigmaatschappij zegt) en hij dus mee mag tot aan de gate.. 
wat ik belangrijk vond is dat hij helemaal plat kan en hij dus comfortabel kan liggen om te slapen.. en hij nog niet rechtop kan/mag zitten ivm leeftijd.. 

Ik heb zelf een maxi cosi buggy tweedehands gekocht, ook vanwege de hierboven genoemde redenen. Omdat ik voor mijn kind van 6 maanden een eigen stoel heb geboekt, kon de maxi cosi autostoel mee en die kon ik op de buggy klikken. Ideaal!

Thanks! Jullie brengen me in ieder geval op het idee om een goede tweedehands buggy aan te schaffen, ik ga denk even een paar uitproberen binnenkort en dan een selectie maken :)

Wij hebben de prenatal buggy gekocht (de luxere versie) prima te doen en lekker licht. Zit een grote opbergzak onder. Hij is niet zo comfortabel als mijn eigen wagen, maarja wat wil je met een buggy van 100 euro? 
let er ook vooral op dat hij niet te zwaar is. Ga gewoon naar een winkel en probeer er een paar uit. Kan je altijd kijken of hij 2e hands beschikbaar is:)

Terug
Bovenaan