Welke buggy ????

Hallo moeders en misschien zelfs wel vaders,

Wij zijn op zoek naar een goede buggy voor onze dochter van nu bijna 10 maand. Omdat ik het zo'n gedoe vind om steeds de hele wagen mee te nemen, zijn we nu dus op zoek naar een goede en stevige buggy.
Nou hoor ik veel mensen praten over de mac laren dat dat de buggy is onder de buggy's.


Graag reacties en tips!

Groetjes van geertje
 
Hallo Geertje,

Dat klopt inderdaad van de mac laren maar wij hebben laatst een buggy aangeschaft van Bebe jou. Dat komt mede omdat wij een hele goede kinderwagen hebben en die vrouw in de winkel zei tegen ons de meeste mensen die een wat oude kinderwagen hebben nemen een mac laren omdat ze de kinderwagen daarna bijna niet meer gebruiken. Maar als je een buggy koopt om makkelijk mee te nemen hoefde wij niet zo'n mac laren aan te schaffen. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
 
De Mac is inderdaad de mercedes onder de buggy's. Maar zoals Rianne ook al zegt als je de buggy voor erbij neemt en ook gewoon je eigen wandelwagen blijft gebruiken is een Mac wat overdone. Ze zijn namelijk ook een stuk duurder. Ikzelf heb een chico die me erg goed bevalt en inderdaad die van bebe jou is ook prima. Waar ik vooral op heb gelet is of er een kap boven zit, ideaal tegen de zon, of de buggy plat kan zodat de kleine lekkerder kan slapen en of de buggy niet te smal is. Sommige buggy's zijn smaller en daardoor lichter, maar je kind heeft daardoor erg weinig ruimte en jij kunt je voeten bij het lopen niet zo goed kwijt. Er zijn verschillende goede merken hoor, laat je eens voorlichten door een verkoopster bij de prenatal, deze zijn meestal heel kundig en proberen je niet zomaar wat aan te smeren. Maar als jij zegt, geld is geen probleem kun je natuurlijk altijd voor de Mac gaan, hij is zeker mooi en compleet.
 
Nou het is inderdaad de bedoeling dan dat de grote wagen op zolder komt want ik vind het een drama om hem mee tenemen dus het wordt dan een buggy voor dagelijks gebruik!!

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan