welke buggy?

Hallo mama's!
Als onze dochter 6 maanden is, gaan wij op vakantie. We willen dan een buggy meenemen, want dat is wel zo praktisch en neemt minder ruimte in, in de auto!. Ik ben nu een beetje aan het kijken wat voor buggy we willen kopen. Maar tsjonge jonge zeg, wat heb je daar ook veel keus in! Graag hoor ik wat ervaringen! Wat voor buggy heb je en wat zijn je ervaringen ermee? Waar moet ik op letten e.d? Alle info is welkom!

alvast bedankt!
groetjes,
Anja
http://nienkedejong.heetik.nl
 
Hoi Anja,

Wat me in jou geval practisch lijkt: een buggy die in de ligstand kan, ik kan me voorstellen dat je kindje nog niet goed zit tegen die tijd en dan zakken ze zo weg in zo'n grote buggy. Wij hebben er pas 1 aangeschaft toen Gijs ruim 1 jaar was en dat is echt een hele simpele van Mc Laeren, licht van gewicht en maar 2 standen die makkelijk meekan op de fiets.

Bedenk waar je 'm voor wilt gebruiken (hoevaak, hoelang etc) en laat je dan voorlichten in een speciaalzaak.

Fijne vakantie!
Susan
 
Hallo,

Ik heb voor mijn zoontje van 6 maanden een buggy van de hema gekocht.
Niet duur gaat prima. Ik gebruik het alleen voor korte afstanden. Als je hem veel gaat
gebruiken lijkt me het beter een duurdere te kopen, zijn ook lichter.
Alle buggys kunnen tegenwoordig in de lig stand

Caroline
 
Hallo allemaal,

Mijn dochter is nu ruim 9 maanden.Heb net een buggy aangeschaft.
Wou eerst een Maclaren buggy kopen, wil graag een goeie.Toen zag ik die nieuwe buggy van Quinny(Zapp).Hij is maar € 20,00 duurder dan de Maclaren.
Wou ook een grotere autostoel kopen maar nu bleek dat mijn dochter nog minstens 5 maanden in de Maxi-cosi moet.Dus het voordeel van de Quinny buggy is dat je de Maxi-cosi er nog op kan zetten, erg handig voor als je veel weg bent.Ook handig dat het de kleinste opvouwbare buggy is.Nadelen zijn dat het geen lichtgewicht is en dat ìe ook geen slaapstand heeft.Het is dus maar net wat jij belangrijk vind.Het is toch per persoon verschillend.
Hoop dat je hier wat aanhebt.

Groetjes Dinny
 
Hoi kaatje!

Geeft niet, maar mijn vriendin had een gekocht, weet niet welk merk. Het leek haar een goede, ze ging er dan ook van uit dat er een ligstand op zat: niet dus! Ze kon hem nog ruilen gelukkig!

Groeten Titiana
 
Terug
Bovenaan