welke buggy??

A

Anoniem

Guest
Ik heb zelf een kinderwagen, een geweldig ding maar ook een gewelding onding, zeker wat de kofferruimte in de auto betreft.   Dus ben ik op zoek naar een buggy voor erbij. Lijkt me makkelijk, zeker op vakantie want dan hebben we ook nog ruimte voor koffers.... (ook erg fijn ha ha).
Maar ik heb wat rondgekeken en kom er niet uit. Ik wil wel een beetje ruimte onderin voor de luiertas en een paar standen zodat hij of rechtop kan zitten of kan liggen evt. en ook nog een wat stevig model. Ik zag van Prenatal eigen merk er 1 en ik had het idee dat die zo achterover kiepert.
Ik wil niet al teveel geld eraan besteden, omdat hij ook nog een wandelwagen heeft.
Wie heeft er een tip?

alvast tnxxx

di silva

Ik heb via marktplaats een tweedehands maclaren gekocht. Bevalt me prima

ik zag een Koelstra Simba en een Chicco Topazio staan.Die zijn nog wel redelijk geprijst.... Misschien volgende week ff "proefrijden" in de winkels...

di silva

p.s. ook ff op marktplaats gekeken maar er zijn hier in de omgeving weinig te koop....helaas...

Ik heb ook de Maclaren en ben super tevreden. Hij kan in 5 standen, is licht in gewicht, je kan hem met één hand inklappen en hij ziet er leuk uit. Hij is wel prijzig, maar hij is het dubbel en dwars waard vind ik.....

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan