welke buggy???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even een vraagje, welke buggy's hebben jullie?
Hoe bevalt je deze?

Wij hebben een quinny speedi daarnaast een goedkope
Deze laatste bevalt niet zo goed (stuurt erg zwaar)
Dus graag jullie ervaringen

groetjes leonie

hoi hoi

ik heb een waren buggy tic tot vervelnd aan toe

bij de ouste ben ik begonnen met de qweenie speedi

super wagen maar toen hij de wandel gedeelte mocht wou ik gaar een buggy( woonde toen namelijk nog drie hoog en moest iederkeer me wagen mee slepen naar boven)

toen heb ik een meclare gekocht super wagen maar had denk ik iets teveel boodschappen meegesleept want krak vreem door midden

toen heb ik een maxi taxi gekocht vond ik wat minder want begon te piepen

toen werd het de chicco dat was ook een hele lekker wagen maar die is uit het trappenhuis gestolen bij me oma (sta je dan een mijl ver van huis met een kind van 10 maanden op je arm en geen auto bij de hand ging heel slim met het openbaar vervoer nooit meer dus)
toen heb ik een topmark gekocht heel leuk maar kantelde dus als ik kaya uit zijn wagen haalde en me verzorging tas hinger er nog aan dan boem wagen op de grond   toen vond me man de qweenie zapp er leuk en heeft hem gekocht wel een goeie stevige wagen maar heb hem na drie maanden weer verkocht kan niet in lig stand en kaya viel tijdens het wandelen steeds in slaap en ging dan voorover hangen

nu heb ik toen ik zwangerwas een bgaboo cameleon gekocht super wagen en ga voor erbij toch weer een meclere kopen die beviel me toch het beste en geen boodschappen meer aan hangen mischien gaan me wagens dan wat langer mee

s6 met het kiezen

groetjes mariella

ik heb een oude 12e-handse koelstra sportline(1 onderstel en de bak en zitje kan je dan verwisselen).ik vind hem heel leuk en degelijk,alleen de zit is nog wat diep voor boas.
hij zakt dan helemaal onderuit.

ik heb ook een simpele paraplubuggy van de prenatal.die kan lekker plat en dat zit/kigt lekkerder voor hem.die sjouw ik overal mee naartoe(visite,winkel).daar heb ik wel schik mee trouwens.als ik die grote buggy dagelijks mee moest sjouwen had ik nu een hernia.en als onze honden meegaan,kan de buggy niet achterin en die van prenatal kan op de achterbank.
groetjes karin

Hoi!

Ik heb toevallig een paar dagen geleden een buggy gekocht. Ze is er eigenlijk nog een beetje klein voor maar ik begin er alvast een beetje mee voor als ik bijvoorbeeld met het openbaar vervoer ga of met veel mensen een auto moet delen. Je bent een stuk mobieler met een opvouwbare buggy vind ik. En over een tijdje kan die ook mee op de fiets!
Maar goed daar ging het natuurlijk niet over, ik heb een McLaren gekocht. Een grijs met zilvergrijze. Wat een mooi ding! Ik heb hem nog niet veel gebruikt natuurlijk want ik heb hem pas net, maar ik ben er super blij mee. Volgens mij is dit de aankoop van het jaar geweest voor Sol. Hij is wel wat duurder dan andere merken, maar ik heb hem gedeeltelijk cadeau gehad. En kinderen kunnen toch erg lang in een buggy dus ik vond het het geld wel waard!

Groetjes, Sarah

Terug
Bovenaan