welke buggy

Hoi,

kon de topic even niet terug vinden, maar wat voor buggy hebben jullie en wanneer gebruiken jullie hem. Ik zag de quinny zapp, die zag er strak uit en zeer compact (om bijv. op de fiets mee te nemen) Maar ik vind comfort ook belangrijk, ook al is het voor kortere stukjes, Isis moet er wel lekker in zitten!

Ik hoor graag jullie reacties,

x Esther (mv Isis, 29-11-2006)

Hoi Esther,

Ik heb ook een Quinny Zapp. Ik vind hem ideaal. Gebruik hem (bijna) dagelijks. Hij is erg compact en je kan hem idd ook meenemen op de fiets. Ik wandel er niet langer mee dan 2 uur ofzo, want hij is natuurlijk niet zo heel comfortabel, maar wel errug handig

Groetjes,
Alice mv Thijs (27-12-2006)

Wij hebben een Maclearen Techno XT. Echt een super buggy. Rijdt heerlijk en is comfortabel voor Hannah, kan heel erg plat, dus ze kan er ook heerlijk in slapen (ze wil dan graag plat liggen, dus dat was voor ons ook een eis).
Hij is wel zwaar (ca 7 kg), maar kan wel mee op de fiets (drager kan tot 7 kg hebben staat er bij en het gaat goed, maar is dus wel op de grens).
De wielen zijn net wat groter dan standaard en dat rijdt ook op een wat oneffen ondergrond erg goed. De handvaten zijn ook nog in hoogte verstelbaar, maar dat hebben wij niet nodig, want we zijn niet zo groot.
Nadeel: hij is wel erg duur... (we hebben hem gekocht toen prenatal zo'n 20% korting-op-alles-actie had)

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Wij hebben een koelstra, bevalt goed, makkelijk te tillen. Kan mee op de fiets als je maar een goede buggy mee hebt. Want de buggy is geloof ik 6.5 kilo ofzo.

Terug
Bovenaan