Welke buggy?

Wat voor een buggy hebben jullie?Wij twijfelen zo enorm tussen de quinny zap of een koelstra. Het enige nadeel van de quinny is dat hij niet in ligstand kan, maar slapen van jullie de kindjes nog in de wagen???

Ik vind het zo moeilijk en blijf maar twijfelen.

Hellup!!!

Liefs

heyhey

wij hebben nu een nonmerk buggy.
echt een idiaal ding.
kan  op 5 standen. (van zittend tot helemaal plat)
mijn kleine meid slaapt nog vaak zat in de buggy, daarom is het wel makkelijk als de buggy een ligstand heeft.
welke buggy je het beste kan kopen, is een keuze aan jou natuurlijk.
ik lette op de volgende punten:

kan hij ook in ligstand?
is  er genoeg laadruimte voor de boodschappen? (altijd handig hihihi)
rijd hij lekker?
zit mn kind goed/veilig?

dat vond ik de belangrijkste punten.

succes met zoeken.

liefs,do

Hoi,

Ik kan je geen goede tip geven.

Ik kan je alleen zeggen dat ik de zapp eens van mijn buurvrouw heb geleend.

Hij rijdt super lekker hij is erg wendbaar.

Maar wat ik dus niet fijn vond is:

Je kind kan dus niet in ligstand en als je er een tasje aan hangt kanteld hij heel snel.

Ik denk dat ik dalijk toch voor een koelstra ga gewoon standaard maar wel erg stevig ligstanden en mandje eronder.

Gr Lique

Hoi,

Wij hebben merk van Prenatal. Daar heb je verschil in buggys. Die van ons heeft hogere handvaten, zodat mijn vriend niet tegen de wielen schopt (bijna bij elk merk)
En ook deze kan in ligstand. Ook al slaapt Myrthe bijna niet meer in wagen, ik vind dat toch een must.
Succes

Reneke

Wij hebben een koelstra en dat bevalt goed. Hij was toen ( zo'n 3 jaar geleden) veel goedkoper dan de quinny zapp, die toen net uit was. Er zat standaard een zonnekap bij, die gebruiken we veel. Het mandje is handig met boodschappen doen, en daar gebruiken we de buggy wel het meest voor. En de slaapstand gebruiken we af en toe.

Wij hebben de McLaren buggy. Ik heb staan twijfelen tussen de Koelstra en de McLaren, en uiteindelijk dus voor de laatste gekozen. Vooral omdat ik de zitting comfortabeler vind voor Zarah. Verder zijn het allebei hele goeie buggy's, volgens de verkoopster allebei als beste uit de test gekomen (of was dat een verkoperspraatje?? :-S)
Zarah slaapt overigens nog gewoon in de wagen, dus een ligstand is wel een grote pré.
Succes met je keuze!

hoihoi

wij hebben voor de mutsy spider gekozen
een ideale wagen met ligstanden zoals jij wilt van helemaal rechtop tot helemaal plat
kan je zelf stellen dmv riempjes
verder is de wagen zeer compact als ie ingeklapt is en hij weegt 5 kilo
karlijn zit er al in vanaf haar 4de maand

succes met je keuze

groetjes maurilla

hoi hoi..wij hebben sinds kort een titanium baby.Ideaal..kan in de ligstand.Ook met meenemen op de fiets heel makkelijk.wielen kunnen eraf ,en past in mn fietstas.Hij lijkt op de quinny zapp.succes,met je keuze..groetjes,karin

Terug
Bovenaan