Welke cadeaus voor 1e verjaardag?

<p>Wie heeft er tips voor cadeaus voor een eenjarige met een grote zus? Wat was bij jullie eenjarige een succes? Mijn zoontje wordt binnenkort 1, maar we vinden het zo moeilijk om te bedenken wat hem te geven of te vragen van familie.</p><p>hij heeft een grote zus en daardoor is er al een hoop speelgoed in huis: Toet Toet auto’s met baan, heel veel duplo, we hebben nog een loopfietsje staan net als een figurenstoof en ringentoren. Ontzettend luxe probleem uiteraard..! :) </p><p>Alvast bedankt voor de tips!</p>
 
Balance board?
Je heb ze in verschillende prijs klasse vanaf 50 euro tot 100 euro's
Daarnaast waf vind hij echt leuk.
Kunnen kleine simpelen dingen zij of kleding lekker praktisch vraag ik ook steeds
 
Dat luxe probleem hadden wij ook. Wij hebben toen speelgoed van little people gevraagd en gegeven. Dit hadden we nog niet en daar speelt ze veel mee. Verder wat teken/knutselsspullen voor die leeftijd.
 
Praktisch cadeaus? Zeker op deze leeftijd krijgen ze het toch niet zo erg mee en zijn cadeaus nog niet zo belangrijk. Het uitpakken misschien, maar verder kijken ze er (in mijn beleving) nog weinig naar om. Dus iets als een goede regenbroek/skipak om buiten te spelen? Pyjama, nieuwe kleren, een bal (gaat vanzelf weer lek ?), drinkbeker, eigen bord/bestek etc. Hopelijk kan je er wat mee! 
 
Wij hebben voor de eerste verjaardag van onze tweede vooral dingetjes gekocht die onze huidige collectie uitbreidden. Extra Duplo, extra delen voor de treinbaan. En boekjes zijn natuurlijk altijd een leuk cadeau ? Ze hebben het zelf toch nog helemaal niet door.
 
Bij onze zoon viel gereedschap al vroeg erg in de smaak! Wij hebben het van Bosch, maar er is natuurlijk ruim keuze. De accuboormachine wordt hier dagelijks gebruikt en hij is inmiddels 3 jaar ?
Smartmax is hier ook geliefd, net als de houten trein en Kid K'nex.
En anders misschien een mooi, wat duurder boek? Met geluidjes ofzo?
 
Kleertjes doen het altijd goed bij ons. Verder bestek, servies en bekers. Eigen rugzak of reiskoffer/ logeerkoffer. Heeft hij hele eigen interesses dan zijn zus? Dan kan je daarop inspelen. Onze zoon hield toen erg van muziek en dans dus hebben wij om instrumenten gevraagd. 
 
Terug
Bovenaan