Welke cadeautjes geven met 1e verjaardag?

Als het voor je eigen kind is (en daar gaan we wel van uit) zou ik iets
"groots" doen, zoals een loopwagen als die er nog niet is.



Van grootouders ooms tantes enzo krijg je al vanalles in het chicco/duplo/vtech/fisher price genre.



Zelf hou ik erg (en mijn kind ook) van basis speelgoed, zoals ballen, blokken, vormenstoof, etc.



Dat hypereducatieve 16 liedjes 500 kleuren batterijspeelgoed is heel leuk, maar de meeste kinderen slaan het toch stuk.

 
Hoi,

Wij hebben zelf toevallig vandaag net een cadeau voor onze zoon gekocht (over 3 week pas jarig). Een boerderij van FisherPrice/ Little People. Normaal erg duur, maar in de aanbieding en en wij hadden nog bonnen, dus werd het een leuk cadeau van.

Van mijn ouders krijgt hij een zandbak (zo'n houten met een deksel) en wij vragen van anderen dan wat speelgoed voor in die zandbak, een gewone lichte bal om mee over te rollen en straks te gooien, duplo, houten speelgoed (blokken etc), boekjes.
Hoeven geen dure cadeaus te zijn, het liefst iets waar hij iets aan heeft (en mag ook nog wel een beetje op de groei wat mij betreft, wij hebben in elk geval iets waar hij direct mee uit de voeten kan)

Ben zelf ook niet zo van plastic en veel geluid.
Hij mag zelf ook nog wel een beetje z'n fantasie leren gebruiken wat mij betreft.

Groetjes,
Marije
 
Hallo Marisca,



Onze zoon Gidio is afgelopen maandag 1 jaar geworden. Even een tip: pak
niet teveel kleine (boekjes) cadeau's apart in. Voor Gidio werd dat
allemaal teveel.

Hij heeft een loop auto gekregen van zijn oom en tante met, ja wel, heel veel geluidjes. Daar speelt hij graag mee.

Van ons heeft hij een zandbak gekregen met een emmertje, schepje, enz.
Helaas werkt het weer niet mee, dus hij heeft er nog niet in gespeeld.

Een waterbak van "Wader" met bootjes, autotjes enz. Ook voor buiten.
Maar dat is wel een succes want meneer is gek van water. In de
huiskamer zat hij en al midden in, en er zat nog geen eens water in.
Ook heeft hij een circus treintje van "Fisher Price" gekregen. Ook een
succes.

Met boekjes (kartonen) kun je ons zoontje ook blij maken.

Telefoon met geluidjes van "Winnie the Pooh". Ook heel leuk (vooral
voor papa en mama, zit een liedje in wat je niet meer uit je hoofd
krijgt).



Waar Gidio niet mee speelt zijn knuffels.



Ja, als ik dit nu eens door lees is ons zoontje wel veel te veel verwend.



Heel veel succes met het vinden van een cadeau en een fijne verjaardag van je kindje toegewenst.



Groetjes Marije

 
"piepschoentjes" Een leuk kado idee voor verjaardag
Ik heb ze zelf gekocht voor mijn dochtertje toen zij 1 jaar was. Zij vindt het leuk om te stappen.
Op marktplaats staan ook piepschoentjes  te kopen.
 
Mijn zoontje is afgelopen donderdag 1 jaar geworden, en heeft ook veel gekregen. We hebben wel een beetje gestuurd hierin.
Een loopauto (die hij helemaal super vindt, hij roept continue broembroem) en een zandbak (ook geweldig vooral het opeten van het zand!!) en nog redelijk wat auto's enz. want tja het is een jongen, dus schijnen poppen ed niet te kunnen.
Hij heeft ook van dat muziekspeelgoed en alhoewel ik er niet zon fan van ben, vindt mijn zoontje het super!! Hij kan wel bezig blijven, maar mamma zet het regelmatig eventjes weg, voor de rust van ons allebei.
Wat het hier ook heel goed doet, zijn blokjes om torens mee te bouwen, en een kralenbaan (of hoe heet zoiets) met van die kronkels erin waarze de kralen kunnen verschuifen. Goed voor de fijne  motoriek! en een blokkenstoofje waarvan hij zelf het deksel open en dicht kan doen, want alles in en uitpakken is ook erg leuk!!
 
hallo,

toen mijn zoontje een jaar werd ging er van uit dat hij kleding en speelgoed zoukrijgen van de familie.
dus heb ik iets gekocht voor ons bijde waar we tot op de dag van vandaag nog plezier van hebben ( al een half jaar hij is nu 18 mnd) en ik weet zeker dat we er nog jaren mee kunnen doen.
namelijk: een mama fiets een amazone, echt toppie!

groetjes moni
 
Terug
Bovenaan