Welke cursus zou jij of je kind willen volgen?

<p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; font-stretch: inherit; line-height: 19.5px; vertical-align: baseline; color: #000000;">Hoi allemaal,</p>
<p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; font-stretch: inherit; line-height: 19.5px; vertical-align: baseline; color: #000000;">Ik ben orthopedagoog en laatst voor mijzelf begonnen. Momenteel neem ik alleen gedrags- en intelligentieonderzoek af, maar dit wil ik graag uitbreiden.</p>
<p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; font-stretch: inherit; line-height: 19.5px; vertical-align: baseline; color: #000000;">Daarom ben ik benieuwd naar wat de ouders van nu nog missen. Dus wat voor soort cursus zou jij als ouder willen volgen met betrekking tot opvoeding/ontwikkeling van je kind? Of wat voor soort cursus wens je voor je eigen kind?</p>
<p style="margin: 0px 10px 1.5em 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; font-stretch: inherit; line-height: 19.5px; vertical-align: baseline; color: #000000;">Ik ben heel erg benieuwd waar jullie tegen aan lopen en wat er nog gemist wordt. Ik hoop dat jullie met leuke suggesties en ideëen komen!</p>

omgaan met agressie van het kind. En wat te doen als ouders gescheiden zijn en hoe als er geen normaal contact kan zijn tussen de ouders. Ik denk dat dat misschien wel goede dingen zijn dat komt best veel voor maar moeilijk om er hulp voor te krijgen

wij hebben de online cursus gedaan op Online Zwanger en dat was echt goed te doen (zelfs voor de mannen ;-)). Lekker nuchter, geen gepuf, vol bewezen feiten en wat we op ons gemak gewoon thuis konden volgen.

Terug
Bovenaan