Welke cyclus aanhouden?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik heb een licht schommelende cyclus. Ik weet dus niet zo goed hoeveel dagen ik nu moet aanhouden. Dit jaar waren mn cyclussen als volgt: 28-28-32-34-29
Wat zouden jullie aanhouden? Ik hoop eerlijk gezegd dat mn cyclus rond de 28/29 dagen blijft liggen, wel zo makkelijk met zwanger worden, want dan kan je veel beter je ei bepalen....Heb wel het idee dat mn cyclus van de vorige 2 maanden (32-34) wat langer waren door spannende gebeurtenissen in mn leven....
Ik ben benieuwd wat jullie vinden.

Groetjes Anoek

Hoi Anouk,

Ik zou op tijd gaan klussen (uitgaan van 28 dgen cyclus) en dan een week om de dag klussen.

Succes!
groetjes,
Heartje

Hallo,

Ik zou ook gewoon 29 dagen aanhouden, maar als het er niet is wachten tot de 34 dagen voorbij zijn met testen. En spanning kan er inderdaad veel invloed hebben, dus ik denk dat je de 29 dagen aan moet houden
Succes!

Liefs Yvonne

Hey Anoek,

Ik zat met dezelfde vraag, mijn vorige cyclus (ook de 1e na de pil) was 39 dagen en nu is het 28 dagen.... weet ook niet wat ik nu aan moet houden, maar hou inderdaad 28 aan voor mn ei, en klussen dan gewoon wat langer door! En ik ga proberen 39 dagen te wachten met testen als dat nodig mocht zijn....
Maar ik heb wel goede hoop, want heb dus wel mn ei gevoeld, dacht dat dat niet kon, omdat t nog zo vroeg was, maar klopte dus wel, want ben nu aan het ongesteld worden helaas!

Nou meid succes en misschien hebben we deze maand wel samen NOD!!

Suus

Hey Suus,
Das mooi balen dat de Rd's zijn gekomen. Bij mij dus ook. Ik heb echt ontzettende kramp nu, echt shit.Ben al wel over de teleurstelling heen. Gaat sneller dan ik verwacht had. Blijkbaar toch nuchterder dan ik dacht, ha ha!
Ik zou als ik jou was ook 28 dagen aan houden en als je je ei voelt, kan je vanaf dan ook berekenen wanneer je NOD is. Ik twijfel of ik voor deze keer 29 dagen of 30 dagen moet aanhouden. Gisteren (dag 29) echt heel klein beetje bloedverlies en vandaag (dag 30) zet het echt door. Mijn NOD is 30 juni/ 1 juli. En jij?

Meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik ga uit van 29 dagen en klus gewoon voor de zekerheid door tot cyclus van 30 dagen. Gelukkig is mn vruchtbare periode goed te merken!

Liefs Anoek

Tja twijfel een beetje of ik gister wel mee moet tellen, t is namelijk nog niet doorgezet hier, heb wel de krampjes maar had gister alleen maar met afvegen beetje lichtroze, verder nog niets eigenlijk.... wacht vandaag af, zal vandaag wel doorzetten denk ik, dan moet ik dus officieel ook vandaag als eerste dag rekenen toch? want dan heb ik 29 dagen en zou mn NOD ook 30 juni zijn! Dan lopen we deze ronde mooi gelijk op!
Heb je al een banner geplaatst bij juni?!

Liefs Suus

Heb mn banner bij de mei-meiden geplaatst en mn naam op de NOD-lijst van juni gezet!
Jij zit toch ook bij   de mei-meiden! Staat die van jou er al bij?
Leuk dat we gelijk lopen... nou ja, niet leuk dat we nu ongi zijn, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
Over een week 2 kunnen we weer aan de klus! Ik kijk er nu alweer naar uit

ow moet ik hem daar weer bij zetten!? dacht dat er elke maand een nieuwe was, zal t zo gelijk even doen hoor!
Tja balen inderdaad hoor dat we ongi zijn, vind ik niets aan... wel een voordeel voor mij dat deze cyclus aanzienlijk korter is, kunnen we wel eerder weer klussen!!

Terug
Bovenaan