welke dag een ei met clomid?

hallo meiden.

ik heb 1,5 week geleden mijn eerste clomid kuurtje gehad. 5 maal 50 mg.
nu zei mijn gyn dat ik op de 5e dag dus bij de 3e pil al gemeenschap moest hebben.
normaal komt mijn ei pas rond dag 18 tot 22 dus vond het al erg raar. maar wie ben ik, hij is de gyn.

anyway, nu lees ik net dt met clomid je ei juist 2 tot 3 dagen later komt dan normaal  meestal op dag 17. maar hangt dit dan weer niet van je cyclus af enzo?

misschien een beetje warrig verhaal maar voel me ook warrig dus...

weet iemand hier iets meer over?
groetjes esther

Ik heb 'm ook op dag 17. Wat het normaal was weet ik niet want ik had geen echte cyclus, maar heb nu elke keer op dag 17 mijn eisprong gehad. Dus het zal inderdaad wel kloppen.

Succes!

Gr. Cindy

Hai,

Ik had ook altijd zonder clomid mijn eisprong tussen dag 17 en dag 25en met clomid heb ik de eisprong altijd op dag 14 (gebruik nu al 6 maanden clomid) en dat is iedere maand hetzelfde.

Veel liefs
Nataly

Hoi esther,
Hier nog een ervaren (helaas) clomid gebruikster.
Ik heb mijn ei tussen de 15e -17e dag, dat schommelt een beetje maar volgens mijn gyn moeten we ook al vanaf dag 8 om de dag of om de twee dagen 'klussen', dan heb je steeds 'verse' aanmaak van zaadcellen. Klinkt een beetje plastisch (sorry) maar wij houden ons er ook maar aan, hij zal het idd wel weten. Succes !
Liefs, Amber

Hoi,

Ook ik heb clomid gebruikt en bij mij viel de eisprong toen ongeveer tussen dag 15 en 17.Maar het zal ook wel ooit eerder of later zijn.Houden ze jou dan niet in de gaten dmv echo's?Ik moest elke twee dagen vanaf dag 10 komen checken totdat het gebeurt was.

Veel succes

hallo ,
ik heb 6 kuren clomid gehad en men cyclus werd iets verlengd .
Best kan je het bijhouden door het opvolgen met echo s , en bloedafnamen
het is en blijft de natuur je hebt het niet in de hand .
Let wel op met clomid je humeur kan soms sterk op en af gaan , je werkt dit altijd uit op de mensen die je het liefst ziet .
Betrek hen hierbij
Veel succes
ik nog steeds niet zwanger na al men pogingen en gestopt met clomid xx

Hallo meiden.
Bedankt voor jullie reacties!
Voel me nu een stuk zekerder.
Helaas afgelopen maand nog niet raak.
Vandaag de 5e pil vankuurtje 2. en dan volgende week gericht klussen.

Mijn gyn kan mij in mijn woonplaats  alleen zien op de donderdagen. De andere dagen zit hij 50 km verderop.  Beetje maf ja, maar zo is het in Spanje haha. ik heb een nederlandse dokter een spaanse tandarts en een duitse gyn.

iig super bedankt!
Esther

Terug
Bovenaan