Welke dag eisprong

A

Anoniem

Guest
Hi dames
Ik zit al wat langer op het forum. Altijd een regelmatige cyclus van ongeveer 31-32 dagen.
Altijd een voelbare eisprong op dag 17-18. Nu deze maand ineens een verschuiving. Al 2 dagen een knipperende smiley dus eisprong komt er aan maar zit nu op dag 22...

Je raad het al ik ben van slag. Soms wisseling in cyclus is heel normaal hoor ik van vele maar zijn er meer mensen met een latere eisprong en geeft dit problemen om zwanger te worden?

Liefs

Mijn eisprong is altijd ergens tussen dag 18 en dag 39 geweest. Meestal rond 21-25 dagen. En ik heb een gezonde dochter. Nu voor de tweede bezig. We zitten wel in een fertiliteitstraject, maar dat is wegens problemen bij mijn man. Voordat dat bekend was, heb ik wel cyclusmonitoring en bloedtesten naar hormonen gehad. En daar is op meerdere momenten niks uit gekomen. Gewoon een goede eirijping. 
Dus in mijn ervaring is een late eisprong of onregelmatige cyclus niet een probleem. 

Een keer een laat ei maakt je cyclus ook niet direct onregelmatig. Er zijn zoveel dingen die je cyclus kunnen beinvloeden, en vaak komt het door stress of een griepje ofzo. Dus maak je niet teveel zorgen hierover. Goed gebruik van maken die naderende eisprong!

@lewis bedankt voor je bemoedigende woorden! Heb in april een vroege miskraam gehad dus ik denk dat dit ook wel wat werking heeft nu dat het even anders loopt. We hebben nu al een week lang om de dag sex hahah en omdat ik op dag 18 nog niks gevoeld had zijn we nog even doorgegaan en kwam ik met een ovu testje (had er nog 3 liggen) er achter dat de smiley nog knippert, eerst een leeg rondje dus dacht shit gemist! Maaar toen op dag 20 en 21 een knipper dusss goede moed... ze zijn nu op dus ik ga gewoon op mn lijft vertrouwen verder deze maand.... hahah klikt als een mooi verhaal wel!

Liefs

Terug
Bovenaan