Welke dozen vragen jullie aan

Hallo meiden,

zoals het onderwerp al zegt, welke dozen vragen jullie aan en welke zijn er leuk?
Wie weet dat of heeft er al een doos ontvangen?

Ik ben zelf altijd bang voor de vreselijke stroom reclame die ze je na die tijd gaan sturen.
Daar zit ik nl niet echt op te wachten.

Groetjes Belle

hoi belle,

Ik heb de doos van etos gehad, die is wel leuk, en die van prenatal die is echt super!!
En die van de kruitvat heb ik aangevraagd. Ik vind het gewoon leuk om al die spulletjes vast te krijgen, dan word het allemaal zo echt.
En met de reclame valt het wel mee!!
Succes...

xx natascha

De doos van de Baby-dump is ook erg leuk, lijkt een beetje op die van prenatal, alleen iets kleiner. Enige nadeel is dat een Baby-dump niet altijd om de hoek zit.

Met de reclame valt het wel mee, zo eens in de maand een flyer in de bus.

gr. Peet

De doos van de Baby-dump is ook erg leuk, lijkt een beetje op die van prenatal, alleen iets kleiner. Enige nadeel is dat een Baby-dump niet altijd om de hoek zit.

Met de reclame valt het wel mee, zo eens in de maand een flyer in de bus.

gr. Peet

De etosdoos had ik al met 3 mnd ik huis maar die vond ik eigenlijk tegenvallen. Voor de prenatal doos kreeg ik van de week de uitnodiging om die op te kunnen halen dat ga ik zaterdag maar even doen. De Babydump doos is inderdaad erg leuk, zitten veel handige spulletjes is en vrij weinig reclame. De kruitvatdoos heb ik wel aangevraagd maar het ik nog niets over gehoord, weten jullie misschien in welke week je die normaal op kan halen???
ik maak me niet zoveel druk om de reclame, ik heb een eigen zaak en wordt over de mail toch al bestookt met spam, dus die paar extra berichten zijn niet zo'n ramp en soms zitten er hele leuke dingen bij. Van extra post heb ik tot nu nog weinig last gehad, ik ben alleen 1 keertje gebeld of ik lid wilde worden van een tijdschrift, verder eigenlijk niet.

Groetjes natalie

Hoi hoi!!

Ik heb buwust alleen de Kruidvat en de Prenatal door aangevraagd. Die van Prenatal is echt super!!

Letten jullie er wel op dat je  met het aanvragen van de Etos-doos je een aantal weken na de bevalling een hostess van Felicitas aan de deur krijgt die van alles voor je heeft en aan je wilt verkopen? Ik heb daar zelf geen zin (meer) in en heb de doos bewust niet aangevraagd.

Die van de Baby-Dump had ik wel bij de eerste, maar nu niet. Daar moet ik net iets te ver voor rijden.

Groetjes,
Nelly.

ik heb inderdaad ook alle hierboven genoemde dozen aangevraagd.
En daarbij nog de gratis liedjes cd van Nutricia, die is best leuk, we hebben er zelfs al een beetje mee zitten oefenen om al die kinderliedjes weer wat op te frissen.

Groetjes,
Anne

ik heb ook al dozen binnen....
van de etos viel erg tegen, maar die van prenatal is echt super echt de moeite waard..
baby dump is me wat te ver weg helaas..

van de kruitvat heb ik ook nog niet, maar je krijgt in week 30 bericht heb ik me laten vertellen..

verder weet ik ook niet welke dozen je nog meer aan kunt vragen

liefs mama van 1
27w zwanger

Terug
Bovenaan