Welke draagbare borstkolf

Dag dames,

Ik wil graag kolven maar dan met een draagbare borstkolf, maar weet niet welke ik het beste kan gebruiken.

Heeft iemand suggesties voor een goede borstkolf voor een redelijke prijs?

Alvast bedankt ?

bedoel je met draagbaar dat die ook draadloos moet zijn? dan moet je helaas wel diep in de buidel tasten namelijk.. een vriendin van mij gebruikt de Elvie borstkolf die dus draadloos is, ze is er wel enorm tevreden over. 
Zelf gebruikte ik Medela Freestyle Flex waar ik zo'n bh bij heb gekocht waardoor je je handen vrij hebt, op zich werkte dat prima maar ik moest toch wel erg opletten dat de schilden niet losraakten dus uiteindelijk ging ik toch vaak even rustig zitten om te kolven. Wel een hele fijne kolf trouwens!

Elvie heb ik ook gekocht en is ideaal als je niet ‘vast’ wil zitten. Je ziet er zelfs bijna niets van. Via marktplaats gekocht voor een leuke prijs

Ik heb zelf een Medela Freestyle (dubbele elektrische kolf) met kolfbeha, bevalt prima, maar ik zou wel aanraden om iets van een vest ofzo met grote zakken te nemen, want de clip waarmee je dat apparaat aan je broekriem (die draag ik vaak niet eens) ofzo zou moeten kunnen bevestigen, werkt voor mij niet zo heel goed en hij is dus wel een paar keer gevallen. Bij mij blijven de schilden wel goed zitten. Ook fijn aan de Medela kolven: ze hebben ook 250 ml kolfflesjes die je rechtstreeks aan je kolf kan hangen, voor als je (aan tenminste een kant) meer dan 150 ml kolft. Dan hoef je niet te onderbreken om flesjes te wisselen en verder te kolven. 
Voor nu met de tweede heb ik ook een Medela Harmony (handkolf) en eigenlijk bevalt me dat ook wel erg goed, vooral als ik op reis ben (niet werk, maar bijvoorbeeld een weekendje logeren bij mijn (schoon)ouders) of als ik tegelijkertijd aan de andere kant mijn zoontje voed (deze keer hebben we er eentje die fantastisch slaapt in de nacht - met als gevolg dat ik vaak dus in een klein melkzwembadje wakker word en hij aan een borst echt wel genoeg heeft terwijl de andere kant ook op ontploffen staat). Uiteraard ook draadloos (want niet elektrisch), maar wel maar 1 kant per keer en je moet er wel actief mee bezig zijn (op zich prima te doen met 1 hand). 

Ik heb de Youha Ins borstkolf. Echt een aanrader. En ook voor een redelijke prijs. (Ik dacht 65 euro per kant op bol.com.) Is draadloos en je kan er alles mee doen.  je heb ook nog 3 verschillende standen.
- Toeschietreflex opwekken (10 vacuum standen) Na de TSR modus schakelt de motor na 2 minuten over op afkolfmodus
- Afkolven (10 vacuum standen)
- Stimuleren én afkolven (10 vacuum standen)
Door de laatste stand kan je je productie weer iets stimuleren. En er past wel 240ml melk in. En de accu gaat 2 uur mee terwijl die heel compact is. (Kleine tip: Als je puls verzekerd ben krijg je hem vaak vergoed als je hem bij een Lactatiekundige bestel)

Jaaaa ik heb ook de youha the ins. Top ding! Kolf er veel mee en makkelijk schoon te maken. Ik heb er 42,- voor betaald bij bol. En dan twee stuks. Lekker snel klaar. Wel los borstschild verkleiner gekocht.

Ik had deze en ik was super tevreden. Je kan hem met je telefoon bedienen! en hij past in je BH. J ehoeft dus geen BH meer te kopen..
https://bit.ly/3RkSjmD

Dames ik heb de Youha besteld en net binnen gekregen. Kan iemand mij hier iets meer over uitleggen? Mag ik de buitenkant het bakje waar de melk instroomt ook uitkoken? En je hebt verschillende standen als iemand daar iets meer over weet heel graag!

Terug
Bovenaan