Welke drinkbeker?

<p>Hi! </p><p>Mijn dochtertje wilt sinds het begin alleen uit een normale beker drinken, tuitbeker weigert ze. Nou hebben we een kleine beker voor haar maar daar kan ze nog niet zelfstandig uit drinken. We hebben de 360 graden beker van de kruidvat geprobeerd maar deze werkt niet goed bij haar.. heeft er iemand ervaring met de munchkin of nuby bekers? </p><p> </p><p>Dankjewel! </p>

Wij hebben beide. Munchkin is iets meer waterdicht als de beker op de grond gesmeten wordt maar qua drinken merken wij weinig verschil. Mijn zoontje kon er ook alleen uit drinken als de deksel er niet op zat totdat hij het op 1 dag wel gewoon kon. Wij gaven dus zonder deksel en af en toe oefenen met totdat hij het doorhad (met 9 maanden ofzo denk ik).

Hoi hoi,
Wij hebben de drinkbekers van Munchkin de 360graden versie maar ook die met een rietje.
Het heeft even geduurd maar ze wennen er vanzelf aan. 
Ik neem die met het rietje overal mee naar toe. En thuis gebruik ik heel vaak die 360graden drink bekers. 

succes! 

Hi, 
Superfijn toch, dat ze nu al uit een normale beker wil drinken;)
Gup wilde thuis ook het liefst uit een normale beker drinken, dus dat kreeg ze dan ook, maar dan alleen met water, is niet zo erg als het knoeit. 
Onderweg hebben we die van Nuby met een rietje (en met een brede speen eerder). Eerst wilde ze niet, maar denk dat op een gegeven moment de dorst te groot werd want ze ging uiteindelijk wel overstag.
Die 360° zijn hier nooit zo'n succes geweest, heb ook het idee dat je 't drinken uit een normale beker daarmee "ontleerd", als ze dat zelf al willen doen.. 

Munchkin hebben wij en gaat nu goed, maar in het begin snapte hij het niet haha. Dus we hebben het voorgedaan en dat blijven herhalen, want hij pakte ook telkens onze glazen als je niet keek en goot dan een heel glas water over zijn hoofd enzo - dus was wel echt toe aan drinken uit een beker.
Nu snapt hij dat je moet zuigen en gaat het prima. Ik ken die van de kruidvat niet, maar als die hetzelfde werkt zou ik proberen haar te laten zien hoe het werkt (ze snappen meer dan je denkt!). 

Bedankt voor de reacties! Ze drinkt inderdaad al prima uit een beker thuis ook niet dat ze die omgooit. Ik denk dat ik dat zo houd maar voor onderweg de nuby ga proberen! ?

Oxotot heeft ook fijne bekers. De rietjesbeker is handig voor onderweg en ze hebben ook een open beker met gaatjes in de deksel zodat het water er gedoseerder uitkomt. Je hebt dan geen andere drinktechniek nodig dan bij de open beker (zoals bij die 360 graden bekers waar je aan moet zuigen wel zo is) maar het stroomt ook niet zo snel helemaal over je kleintje heen. 

Terug
Bovenaan