Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie heeft er ervaring met duo kinderwagens? Welke merken zijn fijn? Naast elkaar of achterelkaar alle duo kindewagens zijn welkom als het maar fijn is.
Ik heb nu zelf stokke trailz maar helaas hebben ze geen uitbreding dus stokke moet helaas weg...
Wij hebben uppa baby Vista en die is achter elkaar. Je kan zowel een wieg en een zitje, een zitje en maxi cosi, wieg en maxi cosi en 2 zitjes erop zetten. Wij hebben een dochter van 19 maanden en een zoon van 6 maanden. Is echt een super wagen, hebben er heel veel plezier van
Wij hebben voor onze tweeling een mountain buggy duet. Hierin kunnen de kinderen naast elkaar maar de wagen is wel smal genoeg om door normale deuren te gaan.
Wij wilden de kinderen niet boven of achter elkaar, geen fijn idee. Lekker naast elkaar.
Wij hebben de Bugaboo Donkey. Onze oudste is nu 19 maanden en de jongste 3 maanden. Ik vind het een heerlijke wagen, hij rijdt heel prettig en je past overal nog precies doorheen. Ik wilde in ieder geval geen wagen waar ze onder/boven zaten. Verder fijn dat je een enorme boodschappenmand hebt als je alleen de baby mee op pad neemt.
Wij ook Mountain Buggy Duet na tips hier op het forum. Zou nooit meer iets anders willen! Zoooo blij mee! Je kan zelfs heuvels op in bossen waar de wortels boven het pad uitsteken, haha! Wij zijn er erg happy mee! Zou hem wel tweedehands kopen, want nieuw is hij erg duur.
Wij hadden ook een mountain buggy duet. We waren er blij mee, al liep de bugaboo donkey wel soepeler maar deze vonden we te duur.
Ik vond de kinderen naast elkaar heel gezellig. Dat zou ik niet anders willen!
Hier ook een Bugaboo Donkey! Zo blij mee!
In de auto blijft het een groot ding, maar dat zijn alle duo wagens.
Onze dochter van 2 pakt steeds de hand van haar zusje van 6 maand vast?. Over 20 weken maakt de oudste plek voor een broertje in de wagen. Daarom hebben wij de relatief dure wagen toch gekocht. Voor ons de beste investering van dit jaar?