Welke duo-wagen geschikt voor een kleine auto

Hallo dames,

Nou, de titel zegt het al.....wij zijn op zoek naar een duowagen omdat ons eerste kindje 20 mnd is bij de geboorte van ons tweede kindje. Hij kan nu al prima lopen maar nog geen enorme stukken en bovendien schiet het niet op als je met zo'n nieuwsgierig kereltje boodschappen moet doen ;).

Nu heb ik zelf een kleine auto dus zijn we op zoek naar een duowagen die ook in een kleine auto past.

We willen er niet te veel geld aan kwijt omdat onze eerste dan al 20 mnd is en we er waarschijnlijk niet zo heel lang gebruik van maken.

Graag jullie advies.

phil & teds, is een ideale wagen, op marktplaats zijn ze voor niet al te veel geld te krijgen tweedehands, maar je kan er eerst 1 bekijken in de showroom natuurlijk bij 1 van de bekende babyzaken. Hij paste zelfs in onze twingo in de achterbak. dat zegt al genoeg denk ik.

Groetjes Jen

ik heb een redelijk smalle duowagen en die is 78 cm breed..... nou ja, er zijn er ook bredere....
maar idd, is een opstapje geen optie? lijkt mij een stuk goedkoper dan een duowagen.....
anders zou ik ook ff op mp kijken of je iets kan vinden....

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb natuurlijk wel aan zo'n opstapje gedacht, maar we wonen een stukje van het centrum af (ongeveer 20 min lopen) en ik ben bang dat onze actieveling niet zo lang braaf blijft zitten of meeloopt.

Natuurlijk kan ik met de auto gaan maar ik vind het juist zo heerlijk om lekker te wandelen naar de stad en dan mijn boodschapjes te doen.

Omdat we er niet zo lang gebruik van gaan maken wil ik ook graag een betaalbaar modelletje.

De phil & teds had ik zelf ook al gezien op internet en leek me inderdaad een praktische wagen. Ik vraag me alleen of of je wel fatsoenlijk kunt lopen achter zo'n wagen (komen mijn knieën niet iedere keer tegen dat tweede zitje aan????).

Hoi klein geluk, ik en mn man lopen allebei prima achter de wagen, je loopt er helemaal niet met je benen tegenaan, maar ik zou zeggen trek er 1 uit de stelling bij een babyzaak en loop er even een rondje mee. En dan koop je er gewoon 1 op marktplaats.

Bij ons zitten de kinder graag in de wagen ( mijn zoontje van 11 maanden en kinderen van mij vriendinnen 24 maanden, 18 maanden en zelfs 1 van 5 jaar) de kleintjes vinden het onderin zitten ook erg stoer ;)

Liefs Jen

Terug
Bovenaan