Welke duo wagen voor peuter en baby

Ik vraag advies voor het kopen van een duo wagen voor een peuter en een baby, onze dochter wordt bijna 2 en de 2e is op komst.
Iemand een tip?
 
De mountain buggy duet hebben wij. Erg fijn en voor een mooie prijs via marktplaats gekocht. Voordeel is dat de kindjes naast elkaar kunnen maar het toch een smalle wagen is waardoor je probleemloos alle winkels in kunt en ook gewoon makkelijk door de voordeur of een smalle gang zoals wij thuis hebben :)
 
Wij zijn heel blij met de Topmark duo 2, ook via mp gescoord. Is een tandem wagen en onze peuter zit vol trots voorop. Alleen een stoeprand op is soms wat zwaar, omdat het zwaarste kind voorop zit en dus omhoog moet. Verder super blij mee, heb ook 2 zitjes voor nu onze kleine meid bijna kan zitten, dan kunnen ze achter elkaar of naar elkaar kijkend, alle kanten op is mogelijk. Ook blij met grote boodschappen mand onderin. Gister dagje dierentuin ermee gedaan en ging perfect.
We konden ook onze eigen wagen ombouwen, maar dan vond ik de baby zo laag zitten en uit je zicht. En een plankje of stoeltje leek me vervelend lopen plus daar blijft onze peuter echt niet op zitten (nogal aan avontuurlijk type ?).
 
Mountain buggy duet hebben wij ook! Op marktplaats een hele mooie gescoord! Mijn kinderen zijn inmiddels bijna 1 en bijna 3 en ik gebruik hem elke dag. Kan zelfs naar binnen bij het Kruidvat, haha! Geweldig in het bos, door zand, eigenlijk overal. Het is niet zo'n mooie wagen als bijvoorbeeld de Bugaboo Donkey, maar wel ongelooflijk praktisch. Ik ben er heel erg blij mee en zou niets anders willen!
 
Wij hebben de Bugaboo Donkey, super tevreden! 2 kindjes naast elkaar.. vind ik zelf t leukste.. had het niet verwacht maar kwa breedte pas je echt goed door de winkels enzo. Je kunt om ook ombouwen naar een wagen voor 1 kindje...
Ook voldoende ruimte voor je boodschappen en rijdt super licht.. wij hebben m wel via marktplaats anders vonden wij m echt te duur.
 
Wij hadden die van thule maar zou ik niet aanbevelen. Vond het zelf echt een nadeel dat ze achter elkaar zaten. En dat het onderste zitje kleiner was. Aangezien onze jongste een grote baby was 
 
Terug
Bovenaan