welke duowagen??

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

Nog  een topic van mij. Ik ben zwanger van nr2 en mijn dochter zal zo'n 1 jaar en  3 a 4 maanden zijn als onze zoon wordt geboren.
Nu kijken we toch een beetje voor een duowagen, dus buggy en dan één wiegje erin.
Heeft er iemand ervaring met een duowagen? Welke merken zijn dat en hoe vinden jullie de wagen? Ook wat betreft het opklappen.

Ik heb pas de Easy Walker en de Urban Jungle gezien en vond ze wel mooi. Heeft iemand daar mee ervaring??

groetjes,
Sabine

Zelf heb ik een tweedehands duowagen van Happy baby. Ik heb ze naast elkaar en dan zo dat ik in het bakje van de baby kan kijken want dat wilde ik erg graag!
Ik moet zeggen dat dit me erg goed bevalt, alleen is het met boodschappen doen wat lastig dat je niet goed in elke winkel door de paden of langs de kassa kan. Daar moet je van tevoren wel goed naar kijken.
Eerst wilde ik voor de buggy-pod gaan, dat is een soort aanhangbuggy voor aan je wandelwagen, maar mijn wandelwagen was hier niet geschikt voor. Het mooie van die is dat hem ook in kan klappen. Heel handig leek die me voor onze Hjerre die nu 16 maanden is....

Groetjes Hanneke

Ik heb een duowagen achter elkaar en vind het super. We hebben in de uitverkoop gekocht bij van asten in tilburg en koste maar 100 euro. Niet echt een bekend merk maar hij bevalt prima. Hij past zelfs in mijn kofferbak! En elke winkel komt hij in!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan