welke fiets kopen??

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb twee kinderen van 3 en 1 en wil graag een stevige fiets daarvoor. De fiets die ik nu heb is gewoon niet prettig met twee kinderen.
Welke fiets hebben jullie en hoe bevalt deze?

Hoi hoi,
Ik heb een moederfiets, maar die zijn waanzinnig duur.
Kijk eens op www.bikesonline.nl
Daar zijn ze te koop voor 400 euro ipv 800 a 900 euro.
Brengen ze bij je thuis en voor 15 euro zetten ze hem voor je in elkaar.
Succes!
Groetjes Roos.

Ik heb een Gazelle impala. Geen moederfiets, maar gewoon een degelijke stadsfiets. En die bevalt erg goed. Een stoeltje voor en eentje achter gaat prima.

Hallo,
Ik heb het via mijn werk gedaan,dat fiets project!
Dan gaat er een x-bedrag per maand van je salaris
af,maar niet dat het opvalt,en dat 3 jaar lang...
Zo heb ik dus wel een moederfiets kunnen aanschaffen van 800
euro met alles erop&eraan.
Zelf koop ik dat niet zo snel,in 1x zo'n bedrag!
Misschien kan het ook via jou werk,en als jij niet werkt dan van
je man mischien?
Grtz An

Hoi,

Ook ik heb een mamafiets.
Ik heb een montego met 7 versnelling en voor de rest alles erop en eraan.
Stoeltjes voor, achter, tassen enz.
Mijn fiets was aanzienlijk goedkoper. Die was 550 euro, maar we haden 100 als inruil gekregen voor 2 fietsen die we hadden ingeleverd, dus misschien kun je daar ook eens navraag over doen bij een fietszaak bij jou in de buurt.
Al met al nog veel geld, vind ik, maar goed.
Ik vond die van mij ook een moooie stevige fiets.
Succes met je zoektocht.

Liefs marielle

Hoi,

Ik heb ook een mama fiets. Eerst wou ik het niet, maar ik vind het stuk tussen het stoeltje en m'n buik echt te krap. Ben ik nog niet eens echt dik...
Vind het ideaal. Ik heb em trouwens tweedehands gekocht.
Het fijnste vind ik de stevige standaard, het stuurslot, zodat het stuur niet kan omklappen en de ruimte.
Succes met zoeken.
Liefs,
Karlien

hoi hoi

ik heb ook een moeder fiets ,van sparta.Het zijn idealen fietsen.lekker stevig,lekkere ruimte tussen stuur en standaard.Ik heb er een bobike zittje op en een buggydrager,ideaal.groetjes,karin

Hoi,

ik kom even inbreken...
wij hebben pas een gazelle bloom gekocht. We zijn eerst naar een fietsenwinkel geweest en daar op verschillende merken gereden en gekeken welke maat ik nodig heb. Als je dan via MP wil kopen heb je gewoon een goede maat. Helaas is mijn maat er niet op MP, dus hebben we een nieuwe gekocht (en dan kan er best verschil in prijs per winkel zitten, dus informeer van tevoren.)
Succes ermee en ons meisje vindt het geweldig!

Groetjes!

Terug
Bovenaan