welke fiets-stoel?

Hola mama`s
Ik wil ff advies voor een fiets-stoel!
welke is goed voor mijn Juliaan (8-9) maanden
en voor een sport-fiets.aangezien dat ik graag wil met Juliaan nu gaan fietsen,maar geen geld heeft om een mama fiets NU te gaan kopen. iegelijk wil ik mijn iegen fiets gebruiken.

wat moet ik letten?welke stoeltje is het beste voor de kleine?
welke gebruiken julllie en hebben jullie allemal een mama fiets?
ik heb ook op maarkplaats gezien en zijn toch wel duur hoor!

bedank
Emi

emi heb een gewone fiets. heb een kinderstoel die je makkelijk kunt overzetten van de ene fiets naar de andere (dus van papa naar mam en andersom) zou gewoon kijken voor een stoeltje die goed op jouw fiets past

Ik heb mijn Batavus fiets tijdens de zwangerschap via marktplaats verkocht. Op dat stuur kon / mocht echt geen fietsstoeltje. Ik heb een nieuwe Batavus Mambo De Luxe mama fiets gekocht en een fietstoeltje met scherm voorop van Bobike. Maar eerlijk gezegd fietste mijn oude fiets beter dan de nieuwe. Maar ja, het is niet anders. De mama fiets geeft vooral een veilig gevoel en dat gaat toch even boven alles. En waar je op moet letten? Ik ben eerlijk gezegd vooral voor kwaliteit dat er ook nog een beetje leuk uit ziet gegaan. Overigens kan Caspar nog niet zelfstandig zitten. Dus fietsen zal voorjaar 2012 worden ben ik bang.

Terug
Bovenaan