Welke fles Avent of Difrax??

Hallo,

ik heb voor mijn zoontje een flesje van Bibi gebruikt maar die vond hij niet fijn volgens mij.
Nu heb ik nog een ongeopende set van Avent met daarin 4 flessen.
Ik weet niet of hij die wel fijn vind.

Welke fles gebruiken jullie?

Hier zijn de flessen van de Etos favoriet. Een stuk goedkoper, ze lekken niet en liggen goed in de hand, zowel voor mij als voor Laura. Ik ben een paar weken geleden wel van de smalle speen op de brede overgestapt, omdat de hele speen in haar mond gezogen werd en met de brede speen doet ze dat niet.

Hoi hoi,

Wij hebben ook Avent-flessen. Van te voren heel niet over nagedacht en ze waren toevallig in de aanbieding toen wij onze baby-spullen gingen kopen. En onze zoon doet het er geweldig mee!

Ik weet niet hoe het bij andere flessen is, maar je mag de doppen van Avent niet te vast op de fles draaien. Als je het wat losser laat, dan hoor en zie je de belletjes in de fles verschijnen. Dit is goed, want dan komen de belletjes niet in de buik!

Iedere baby heeft zijn eigen voorkeur, dus wellicht is het gewoon wat proberen.

Gr. Tamara
mama van Cas (16-04-2007)

Tsja, zonder het te proberen, weet je het niet. Wij hebben hier de goedkoopste flessen van de huismerken van Etos, kruidvat, trekpleister, hema. Dat werkt goed. Spenen koop ik van het huismerk van Etos. Die hebben vanaf 0 maanden en vanaf 3 maanden. Dat vind ik fijn.
Groetjes Veerle

ik heb alle merken en soorten in huis
mijn zoon wil alleen difrax, al het andere drinkt hij echt niet van

dus ja het is per kindje verschillend, kwestie van uitproberen

soms wel lastig

Wij hadden eerst de B-free fles maar daar werd Emma zo moe van dat ze hem niet goed leeg kon drinken. Nu zijn we overgestapt naar de difrax fles en dat gaat veel beter. Met de kersspeen erop. Bevalt heel goed.....

Groetjes Monique

Praat me niet van flessen, want ik word er een beetje moe van!
We gebruiken al lange tijd Dodie, maar dat is niet echt ideaal. Vaak lekken, grote, onhandige fles die niet in magnetronsterilisator past, met moeite in de luiertas...
Maar ja, alle andere flessen die wij hebben geprobeerd waren helemaal ellende.
Avent, prenatal, Etos, Hema, Bibi.... Speen 0 maanden, 3 maanden, 3 standen, small, medium, het maakte allemaal niet uit: of Christian kreeg er geen slok uit of fles was binnen 3-5 minuten leeg met de helft naast het mondje gelopen op het slabbertje...

Alleen met de Dodie (speen 0 maanden) drinkt hij zijn flesje rustig in 15 minuten leeg zonder knoeien en overmatig spugen...
Ik heb geen zin meer om Difrax of ander merk te proberen, ik heb nu al een flessen en spenen kerkhof van meer dan 60 euro ongebruikt liggen...

Maar, veel succes verder!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (21 weken)

Terug
Bovenaan