welke fles de beste?

hi ben nu het een en ander aan het bekijken over flesjes welke, soorten en merken die ik eventueel zal gebruiken, je heb avent, bibi, difrax, dr brown, born free etc; zoveel soorten, heb begrepen van reacties van ervaren moeders dat dr brown toch het beste uitvalt , ik zie effe door de bomen het bos niet meer? wie heeft ervaringen of ben ik nog te vroeg , ben nu 19 weken

Ik heb bij mijn eerste Avent gebruikt en toen ze krampjes kreeg Dr. Brown. Vond dat echt een rotfles en merkte geen verandering. Bij ons hielp met kramp alleen Cinababy :)!
Bij de tweede gewoon weer Avent.

Mijn zoon kreeg t drinken uit de avent (brede speen) niet voorelkaar. Toen een paar maanden de S fles van difrax gebruikt. Ik vond het ondingen omdat ze uit zoveel delen bestaan... Na een paar maanden teruggegaan naar de avent, makkelijker schoonmaken vind ik persoonlijk.... Wil ik nu weer proberen, hoop dat dit kruimeltje wel goed kan drinken vanaf t begin

wij bij de eeerste op het begin de s-fles van Difrax...erg onhandig en werkte niet voldoende voor de krampjes. toen over gestapt op Dr Brown en nu ( ben in Juni uitgerekend van de 2e) gebruiken we gelijk weer de Dr Brown fles.)

Terug
Bovenaan