Welke fles? Moet ik veranderen? iemand tips?

Hoi,
Mijn dochter van nu 13 dagen krijgt fv, ze drinkt in het begin heel gulzig maar daarna stopt ze gewoon terwijl ze nog niet eens halverwege is. Nu ga ik haar tussentijds verschonen en ik laat haar boeren. Maar hierna drinkt ze nog maar een paar slokken. Is het verstandig om over te gaan op een andere fles? Ik gebruik nu die van Avent.
Iemand tips?
Groetjes Mickey

Lotte dronk ook altijd heel gulzig, wij hebben de dodie fles, met 1,2,3 speen. Die kun je dan aanpassen aan de gulzigheid zeg maar, Had Lotte errug honger zetten we de speen op 1 werd het wat minder dan zet je hem op 2.
Het is toch altijd een beetje passen en meten. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb je van avent ook een 1,2,3 speen

Geniet van je kleintje.

Lilian mv Lotte nu al weer 25 weken

Hoi hoi,

Ik had hetzelfde met mijn dochtertje.
Achteraf na ziekenhuisopname bleek het echter alleen maar aan de fles te liggen.
Ik heb nu de difraxflessen met een kersen speentje.
In het zh zeiden ze dat ze bij de aventflessen heel hard moeten zuigen.
Achteraf heel duidelijk! Ze werd er zo moe van dat we haar vaak tijdens het voeden
wakker moesten houden.
Dus al is jou was zou ik zeker een ander speentje gaan proberen.
De 1-2-3-speen van avent werkte bij ons ook niet. Misschien bij jou wel.
Je zult het echt moet uitproberen. Succes!

Groetjes,
mama2004

Wij gebruiken ook de avent flessen en inderdaad je moet er goed
rekening mee houden dat je de dop er niet te vast op draaid. Iets
losser dan kan ze hem vacuum zuigen.

Het kan inderdaad zo zijn dat ze moe wordt van het drinken. Ik neem aan
dat je de 1 speen gebruikt van avent?? Wij hebben die in het begin ook
gebruikt en dan deed ze af en toe wel een uur over de fles met
tussenpozen. Wij zijn toen de 2 speen gaan gebruiken en wat denk je ze
dronk de fles helemaal weer leeg!!!! Misschien is dat een optie om te
proberen. De 123 speen zijn wij pas na de 3 speen gaan gebruiken, deze
geeft te veel en dan sijpelt alles ernaast.

Ik zou zeggen probeer eerst een andere speen (2) dan kun je kijken of jullie kindje hier misschien al aan toe is!!!

Suc-7

Claudia en Maud-je

Ik heb ook al diverse spenen geprobeerd bij mijn zoontje (inmiddels 3 maanden); Hij heeft ook een te ort tongriempje waardoor het wuigen extra moeilijk is. Inmiddels ben ik bij een logopediste met hem en zij adviseert een dental speen van bibi. Je kent ze wel; die met de bolle bovenzijde en platte onderzijde.
Bij ons werkt het al wel iets beter, maar hopelijk nog beter nadat zijn tongriempje is doorgesneden....

Suc6

Het is echt even uitproberen met verschillende flessen idd voordat je de fles en speen heb gevonden die bij je kindje past. Wij gebruikte voor Daan altijd de Difraxflessen met een dentalspeen.

Terug
Bovenaan