Welke fles? Moet ik veranderen? iemand tips?

Hoi,
Mijn dochter van nu 13 dagen krijgt fv, ze drinkt in het begin heel gulzig maar daarna stopt ze gewoon terwijl ze nog niet eens halverwege is. Nu ga ik haar tussentijds verschonen en ik laat haar boeren. Maar hierna drinkt ze nog maar een paar slokken. Is het verstandig om over te gaan op een andere fles? Ik gebruik nu die van Avent.
Iemand tips?
Groetjes Mickey

Hallo

Ik gebruik zelf de Difrax flessen. Ik had eerst ook de avent flessen maar daar kon Mick niet mee overweg! Die speen schoot alle kanten op in ze mondje! En met die difrax spenen heeft ie daar geen problemen mee! Misschien is dat een optie. Heb je wel de speen met 1 gaatje??

Groetjes!

Hoi,
ik gebruik ook Difrax flessen. Eigenlijk zou je gewoon wat spenen moeten gaan uitproberen. Isis dronk uit de standaard Difrax kersenspeen te gulzig, nu heeft ze een Dental speen, gaat stukken beter, ze drinkt effectiever en het flesje is niet binnen 5 min. op. (Ze mag er rustig een kwartier of langer over doen) Als je teveel pauzes inlast, hapt ze steeds lucht mee bij het opnieuw laten drinken, met als gevolg meer boertjes, spugen enz..
succes,
x Esther

wat ik ook nog wil zeggen: als ze eerst wel drinkt en dan stopt ligt het hoogst waarschijnlijk niet aan de fles. Of je hebt per ongeluk de speen voor baby's van >4 weken er op zitten?
groeten ELKe

Hoi. Ik gebruik ook de difrax-fles,maar ik had nog geen optimaal resultaat.
Ik gebruik nu een schepje Johannesbroodpitmeel in het flesje dan wordt de melk ietsjes dikker zodat ze wat rustiger drinken,een echte aanrader vind ik!!
Groetjes Mikkie.

Misschien een 1-2-3 speen gebruiken. Dat ze eerst moeite moet doen en als ze dan wat moeier wordt, zet je hem een standje verder. Wellicht dat ze toch wat meer binnenkrijgt dan!
succes.

Ze hoeft de fles niet leeg te drinken. Als je verschoont tussendoor en ze is dan niet boos ofzo dat ze niet meer kan drinken, dan lijkt het mij dat ze gewoon geen honger meer heeft.
Dat is ook helemaal geen probleem hoor, je hoeft de fles niet op te dringen. Ze drinken wat ze nodig hebben en groeien er dan ook gewoon op.

Groetjes
Wasabi

Terug
Bovenaan