Welke fles naast BV

Ik ben benieuwd welke fles jullie naast bv gebruiken? Mij is de breastflow aan geraden en die gebruik ik nu ook. Toch vroeg ik me af of ze ook niet gewoon uit een normaal flesje kan drinken.
Welke fles gebruiken jullie en iemand ervaring met de breastflow?

Ik heb met mijn zoon in het begin ook difrax gebruikt. Later ook een fles van avent geloof ik.
Het maakt volgens mij niet zo veel uit wat je gebruikt, kan ook een gewone fles zijn. Let even op hoe je kindje drinkt, en dan kom je er wel achter of het gaat of niet. Ik had een fles van tupperware, hier kon mijn zoon niet uit drinken, snap ook niet waarom niet...

Ik krijg vandaag ook de kolfspullen binnen. Heb er een Nuby fles bij genomen. Maar wordt denk ik gewoon experimenteren wat werkt.

Ben benieuwd, we hebben hier vrijdag een paar uur zuigverwarring gehad doordat hij die ochtend heel lang de fopspeen in had gehad. Heel zielig om te zien, keihard huilen aan de borst omdat hij het niet meer snapte.

Wij hebben een avent fles en een kruidvat fles, en onze zoon vind alles prima als hij maar ergens op kan zuigen! De speen pakt hij ook dus hij is heel makkelijk!

Terug
Bovenaan