welke fles voeding en waarom

hoi meiden

ik ga fles voeding geven aan de apen, vorige keer heb ik borstvoeding gedaan en daarna fles, ik heb toen nutrilon genomen omdat je daarmee dood gegooit wordt. maar nu   wil ik een andere, waarom omdat ik nutrilon aso duur vind. 11 euro voor een pak van 900 gram. terwijl je bij   andere merken zoals nan, of similac voor 900 gram 7 a 8 euro betaald.

ik heb echt geen idee wat nu beter is en waarom.

iemadn anders een idee?

wie neemt welke merk en waarom?

ik ga maar even googlen om te kijken wat nu precies het verschil is.

gr martina

hallo

ik heb hier de kruidvatvoeding gebruikt, nog steeds trouwens.
deze bevalt me erg goed. is net zo goed als de nutrilon.
 en het is veel en veel goedkoper.
5 a 6 euro dus dat scheelt nogal.

als ik met deze stop met de bv wil ik ook de kruidvat weer gebruiken.

liefs wendy

Hoi

Ik ga in principe BV geven maar ik heb zelf de hypoallergeen van nutrilon in huis gehaald voor noodgevallen, zo'n pakje met 5 voedingen. Wij moeten zoieso direct met hypoallergeen beginnen als de bv niet lukt omdat ons kleintje een hele grote kans heeft om allergieen te ontwikkelen. Nutrilon hypoallergeen is bij bijna iedere winkel wel verkrijgbaar en de andere merken, zelfs friso is maar hier en daar in de hypoallergeen te verkrijgen, voor ons dus toch een rede om daarvoor te gaan.
Als ons kindje geen grote kans zou hebben op allergieen zou ik misschien ook wel voor een goedkoper merk gaan, maarja, een allergie opbouwen is een stuk duurder dan gelijk met deze voeding beginnen.
Succes met je keuze.

Groetjes Natalie

Hey dames

ik ga weer voor Friso.
bevalt super en is overal te krijgen. (ook al vind ik het duur!)
hypoallergeen is mij ook 2 maal geadviseerd ivm mijn allergieën.
ik heb dus gewone gebruikt en mijn meiden hebben geen allergie.
ik vind het nogal wat om duurdere voeding te gebruiken terwijl de allergie er net zo goed om kan zijn.
ik kreeg vroeger borstvoeding en heb erg veel allergieën. mijn huisarts zei zelfs ook als het aangeboren is doe je er niets tegen!
tja ik vind het wel prima zo.
mijn meiden doen het super en op af en toe een snotneusje na zijn het kerngezonde meiden!

liefs jenny

Goeie (vroege)  morgen dames,

Ook ik heb een berg allergieen, waardoor de kleine ook een grote kans heeft.
Ik volg daarvoor zelf al vanaf het begin van mijn zwangerschap een streng dieeet omdat mijn VK erbij zweert dat de kans daarbij veel kleiner is dat zij het ook ontwikkeld.
Ik heb zelf vroeger geen borstvoeding gehad aangezien mijn moeder baarmoederkanker had en haar bv na de keizersnede en operatie gewoon niet goed op gang wou komen.
Voor mij is dit feit een extra drive om het wel te willen geven. Misschien is het allemaal onzin en helpt het niet ... maar dan heb ik in ieder geval alles geprobeerd.
Ik ga dus ook zeker een hypoalergene voeding in huis halen voor mocht het niet lukken (maar aangezien er al van alles lekt.... denk ik niet dat dat het geval zal zijn), maar moet bekennen dat ik me d'r nog niet in heb verdiept.

Anne

ik heb bij mijn zoon friso normaal gegeven en dat ga ik nu weer doen is me prima bevallen. het zal wel allemaal toeval zijn maar mijn zoon heeft nooit krampjes gehad en gaf nooit melk terug hij sliep altijd goed, en hij is bijna nooit ziek  dus ik ga weer voor de friso.

groetjes dominique

hey,

Ik heb bij mijn zoontje gewoon de nutrilon gegeven. Ik ga dat nu weer gebruiken. Het is misschien wel wat duurder, maar ik heb er geen klagen over gehad. En ach je gebruikt het een jaar anderhalf jaar dus ik vind het ook wel best. En wil je een keer makkelijk doen voor onderweg heb je van die kleine melkpakjes die al kant en klaar zijn dus dat is ook wel prettig. Ik weet niet of ze die ook hebben bij de goedkopere voedingen, maar bij de nutrilon in ieder geval wel.

Claudia

ik heb bij de eerste ook nutrilon gegeven, omdat je daarmee dood gegooit wordt, maar nu krijg ik er 2 en ik vind 11 euro eeen beeetje overdreven voor nutrilon.ruim gezegd asociaal.

heeft iemand ervaring met similac of met bonbebe? ik denk dat ik 1 van de 2 ga geven.

gr martina

Terug
Bovenaan