welke fles voeding gebruiken jullie?

Hallo was benieuwd welke fles voeding jullie deden gebruiken

hier ben ik helaas gestopt met de borstvoeding.

en ben overgegaan op de similac en dat gaat hier zo goed! dat ik me afvraag waarom ik dat niet bij mijn dochtertje heb gegeven hahaha!!

Ik wilde eigenlijk hetzelfde onderwerp hier plaatsen, .
Vanaf begin december wil ik borstvoeding gaan afbouwen, omdat ik eind van het jaar weer ga werken en afkolven tijdens mijn werk geen optie is.
Nu hadden mijn man en ik de voeding van AH eigen merk gehaald, maar daar twijfel ik nu over, of dit wel de goede keuze is. Vraag mij niet precies waarom, maar ik zit er nu aan te denken om misschien toch voor 1 van de grote merken te gaan, Nutrilon zat ik aan te denken, omdat zij ook een voeding hebben die je voor de nacht kan geven.

Graag zou ik ervaringen willen lezen van de verschillende merken voedingen, om echt mij keuze te bepalen. Want overstappen van het ene naar het andere merk is volgens mij niet echt goed en veroorzaakt ook onrust bij Eva denk ik. Die moet dan toch wennen aan de andere voeding, dus liever dat ik van te voren probeer de juiste keuze te maken.
Natuurlijk weet je dat pas echt als je de voeding geeft.

Groetjes Alice

Ik gebruik Nurilon 1. Het bevalt me echt prima maar ik denk er over om over te gaan op het Kruitvat merk. Dat is veel goedkoper en wordt ook nog eens in dezelfde fabriek gemaakt. Ik heb ergens gelezen dat Nutrilon de Kruitvat heeft aangeklagd omdat de voeding exact hetzelfde was. Nu heeft Nutrilon de Immunofortis toegevoegd maar ik weet niet precies of dat nu echt iets anders is of dat ze het alleen op de verpakking zetten.

Heeft iemand ervaring met het Kruitvat merk?

Ik gebruik vanaf het begin al het kruidvat merk en dat bevalt prima!!

Wel genoeg inslaan, want vaak is het op en dan duurt het een paar dagen voor ze het weer hebben.

Gr Janneke

hoi ik heb bij mijn dochertje van net drie de kruidvat voeding gehad en beviel opzich best goed..behalve dan dat ze soms net wat te harde ontlasting had... en dus buikpijntjes had..
maar moet zeggen de samenstelling is idd het zelfde als de nutrilon... en alle flesvoedings zijn gecontroleerd dus ook eigenlijk die van AH moet wel goed zijn.....

maar ik ben nu op similac gegaan bij Valentijn omdat daar nu een unieke olie mix aan toegevoegd is... zodat de ontlastig goed dun blijft....
en het gaat hier echt zo goed dat ik niet meer over ga op de kruidvat voeding.

wat je eventueel zou kunnen doen als de kindjes harde ontlasting hebbe beetje meer water in de fles doen en het schepjes aantal gewoon laten zoals je die had maar dus puur en alleen wat extra water toevoegen

Hallo mama's

Wij hebben Novalac,een zwitsers merk, voorgeschreven door t ac. ziekenhuis (zouden ze een contract hebben?) Hier in griekenland (of alleen Kreta)  wordt t je niet makkelijk gemaakt, keuze is er wel hoor. Maar... melk is alleen bij de apotheek te krijgen stap 1, de eerste 6 mnd.. Stap 2 vanaf 6mnd gewoon in de supermarkt, veel keuze maar geen huismerken....
Ik betaal nu 11,40euro voor een busje van 400gr. iets meer dan 2 dagen....
Nouja, hij groeit goed en dat telt!!!
groetjes,Priscilla

hee meiden..

ik gebruik voor noa friso standaard 1.
heb ook veel goeds over similac gehoord maar durf eigenlijk niet over te stappen omdat het weer een ander merk is.
het is wel een stuk goedkoper volgens mij..
misschien dat ik het toch maar ga proberen.

groet annelies mama van noa

Wij gebruiken Nan 1. Dit is hypo allergeen.
Aangezien er in onze familie allergieën voorkomen zou dit beter zijn. Ons zoontje van 2 heeft dit ook gehad en reageerde hier goed op. Geen harde ontlasting en bijna geen krampjes... Vanwege gebroken eiwitten (als ik dit goed zeg).
Het is alleen duur, 12 euro! Niet iedere winkel verkoopt het. Het is te koop bij een Kruidvat of Etos.
Wanneer een kindje gulzig is kun je er geen voeding aan toevoegen waardoor ze zich langer verzadigd voelen. Vanaf 4 mnd mag ons zoontje eventueel een schepje rijstebloem in zijn fles.

Lisette (Jesper 17-09-2008)

Terug
Bovenaan