Welke fles?

<p>Hallo allemaal </p><p> </p><p>Ik wil mijn kindje als hij straks geboren is zijn voeding met de fles geven.</p><p>Maar welke merk fles?</p><p>Er zijn zoveel merken,dat ik het niet weet.welke raden jullie aan of juist af.ik hoor het graag!</p><p> </p>

Ligt echt aan je kindje, die van ons drinkt gulzig en werkt philips avent helemaal niet en difrax juist wel.. dr brown hoor ik ook veel goede verhalen over en alle jonge moeders om me heen gebruiken die :)

Ik ben preverbaal logopedist en bezoek kindjes met voedingsproblemen aan huis. Ik denk dat een gezond kindje uit allerlei flessen goed kan drinken maar in mijn werk adviseer ik bijna altijd de dr Browns of anders difrax. Zelf ga ik straks voor de dr Browns. 

Dat ligt idd erg aan het kindje. Wij hebben juist de avent natural.  Ik had De dr browns naar dat ging helemaal niet dus over gegaan op avent. En in het begin hebben we daar ook een ventiel in gebruikt want die heb je van avent dus tegenwoordig ook. En zijn ook makkelijker schoon te maken dan die van dr Brown. En ook los zonder fles verkrijgbaar bij de drogist 

Dr Brown is onze favoriet! Op advies van de kraamzorg toen gaan gebruiken omdat ons zoontje veel last had van krampjes. De krampjes waren toen meteen al een heel stuk minder toen we deze fles gingen gebruiken.

Terug
Bovenaan