welke fles?

Hoi moeders,
Mijn zoontje van 4 maand krijgt in de laatste fles pap. Maar hij wil die niet opdrinken. Ik heb een Avent fles, met een 3-standen speen maar dat gaat hem veel te snel. Ik heb ook een Difrax fles met een gewone speen maar die gaat weer te langzaam. Ik heb elke avond een huilende baby die de fles niet meer wil. Herkend iemand dit? Moet ik nog een andere speen gebruiken of vindt hij de pap gewoon niet lekker? Ben erg benieuwd naar andere ervaringen.
 
wat wij deden was een heel gedoe, maar het werkte wel.
We begonnen de pap te geven met en gewone avent speen (nummer 2) en als het dan wat moeilijker ging (de pap blijft vaak onderin zitten, dus de voeding is dan ineens dikker op het laatst) dan wisselden we de speen voor de 123 speen van avent. Dat ging voor ons perfect en onze dochter dronk de fles helemaal leeg.
succes!!
 
Halloo,

Ik ben nu gestart met bijvoeding en heb veel op internet zitten lezen. Ik las bijvoorbeeld dat je pap op zich beter met de lepel kunt geven. Dan leren de kindjes meteen goed eten. Misschien dat je dat kunt proberen. Als hij het nog niet wil, dan lust ie het misschien niet of hij is er nog niet aan toe.
Succes ermee
 
Terug
Bovenaan