welke fles?

Welke fles gebruiken jullie om afgekolfte melk te geven? Ik gebruik die van medela ma merk dat ze daar moeite mee heeft word te moe waardoor ze te kort drinkt en een uur later weer honger heeft...

Ik gebruik de difraxfles.
Die bevalt heel erg goed.
Ze hebben daarbij 1,2,3 spenen, zodat je zelf de toestroom kunt bepalen.
Schijnt ook goed te zijn voor baby's die borstvoeding krijgen, minder fles-tepel verwarring. Maar geen idee waar dat op gebaseerd wordt en of het daadwerkelijk zo is of een verkooppraatje...
Hij bevalt hier in ieder geval wel heel goed.

Wel opletten met verwarmen, de onderkant heeft gaatjes en een stukje rubber (schijnt weer te helpen tegen krampjes en het niet vacuum kunnen trekken.. Je kan hem dus niet verwarmen in water, want dan loopt er water is. Gek genoeg loopt er geen melk uit.
Wij verwarmen het in een flesverwarmer met een aventfles en gieten het dan over.

Hier ook difrax, maar geen 1-2-3 speen want daar komt de melk veel te snel uit en dan gaat hij ook weer meer boeren enzo. Nu gebruik ik nog de small-speen.

En verwarmen gaat wel, maar het is de wet van de communicerende vaten welke kant het op stroomt, zo heb ik vaker thee met melk dan melk met water. (Ik warm de flesjes op in de waterkoker).

Hoi even vanuit de maart groep. Ik heb de brown fles, goed tegen krampjes en spugen. Gaatjes zijn kleiner dan alle andere flessen. Hierdoor drinken ze rustiger. Geen gedoe met overstromen enzo. Wij vinden ze erg prettig.

Succes

hier gebruiken we ook de difraxfles. ik ben overgestapt van bv naar fles. en ik merk dat het met deze fles goed gaat. maar ook met de avent fles doet ze het goed. Het maakt haar niet zo veel uit volgens mij.

Nou heb de difrax gekocht en geprobeerd. breng hem morgen weer terug hij zuigt vacuüm heb de bodem al een keer los gehad. Ga nu voor de avent gewoon een fles zoals ie moet zijn met een draai dop makkelijk te verschonen en de speen smaakt niet naar plastic...En niet allemaal van die losse onderdelen...

Terug
Bovenaan