welke flessen gebruiken jullie?

avent, voor JCB (nu 8 maanden) werkt het heel goed.
de 1 speen voor sap en water enzo
de 1/2/3 speen voor melk en pap.
super handig omdat ze goed af te sluiten zijn, makkelijk schoon te maken en je kunt makkelijk aan nieuwe spenen komen.

de Bibi fles vind ik onhandig, de dop zit er nogal los op door het korte schroefdraad.

Miep

wij gebruiken aventflessen, en speentje nr 3. Bente is nu 3 maanden en drinkt prima uit deze fles! is ook makkelijk met voeding(poeder) in doen, mooie brede hals.we hebben voor deze fles gekozen omdat men zei dat de speen erg op een tepel lijkt en dat ze niet tever in hun keeltje in kunnen gaan. omdat ie direct beviel, hebben we geen andere geprobeerd!

ik gebruik de b-free flessen en nu ook de drinkbeker van b-free.
Je hebt er verschillende spenen voor,van 0-3 mnd,3-6mnd, en vanaf 6 mnd je hebt ook de 3 standen speen maar die vinden wij persoonlijk niet fijn.
Gr gaby
mama van romi 11-08-06

Ik geef borstvoeding, maar af en toe krijgt m'n dochter (nu ruim 11 weken) een fles met gekolfde borstvoeding (om te oefenen of als ik even weg moet) en vanaf volgende week 3 dagen per week (dan ga ik weer werken).
Ik gebruik de avent flessen (heb ook een avent kolf) met speen nr 1. Ze drinkt hier goed uit en ze zijn makkelijk schoon te maken.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Aventflessen ook hier.

Even wennen in het begin met hoe strak je de dop er moe
opdraaien....maar ze is inmiddels 19 weken en drinkt als een
tierelier!!!

Perfect dus.

groetjes Claudia en Maud-je

Wij gebruiken de difraxfles. We hebben ook even de b-free flessen gebruikt omdat die zo goed zou zijn tegen krampjes, maar daar vonden we de speen zo breed van. Onze kleine dronk daar niet goed uit. Ook de avent geprobeerd, maar toch wel krampjes.

Wij gebruiken Dr Brown flessen, net zoiets als de B-free flessen.
Bevallen heel goed bij Marieke, ze zuigt erg krachtig en met deze flessen drinkt ze iets rustiger, ze kan ze namelijk niet vacuum zuigen. Doen er ook nog johannesbroodpitmeel in om de voeding wat dikker te maken zodat ze niet veel te snel drinkt en gaat spugen.
Gebruik de difrax 1-2-3 speen voor de gewone melk, met de pap ben ik er nog niet helemaal uit. Krijgt ze uit een brede fles, maar de etos 1-2-3 speen gaat eigenlijk te langzaam. Misschien die van Avent eens proberen.

Terug
Bovenaan