Welke flesvoeding Help!

<p>Goedemorgen, onze zoon is drie maandjes. De eerste weken Nutrilon gebruikt met broodpitmeel zelf toevoegen vanwege zoveel spugen. Nu overgestapt op kruidvatmerk met broodpitmeel wat al er bij in zit. Omdat we het lastig vonden de goede verhouding zelf toe te voegen. Alleen nu raakt hij verstopt en veranderd hij in een huilerige baby. Hebben dit nu 1 week. Nog doorzetten? Of weer switchen ik weet het niet meer, ga dinsdag ook voor eerst naar een osteopaat of dat afwachten? Er is ook zo veel keuze..</p>

Ik zou zelf niet weer wisselen. Elke wissel in voeding bij die kleintjes zal hij weer aan moeten wennen. Misschien even overleggen met cb wat te doen? En wellicht zijn probiotica druppels nog een goede toevoeging. 

Kun je niet weer terug naar de oude combinatie? Daar deed je kindje het in elk geval goed op toch? Jbpm is een bekende verstopper, of juist oorzaak van diarree, en of dat bij je kindje gebeurt verschilt per merk. 
Je kan ook overwegen te stoppen. Spugen an sich is niet erg. Ook veel spugen niet. Zolang je kindje maar groeit en plast. 

Nutrilon staat erom bekend dat hij erg zuur is, wat op zichzelf al voor spugen kan zorgen. Kruidvat merk heeft alle goede eigenschappen/ingrediënten van Nutrilon en niet de nadelen. Daarom zou ik simpelweg overgaan op de standaard van Kruidvat. (Dus geen pitmeel enz toegevoegd) ik denk dat je dan de juiste balans hebt voor je kindje. Dus je veranderd dan niet weer van merk, je laat alleen het ‘extra’ vervallen dus dat is geen probleem! hopelijk werkt het! Ps, nog wat tips: Vooral gewoon op schema voeden. En niet te veel flesjes gaan aanbieden als er toch eens gespuugd word. Anders raak je misschien het overzicht kwijt en krijg je stress. ?❤️

Andere vraag; ik wil ook graag met mijn dochter naar een osteopaat maar deze vallen onder alternatieve geneeswijzen dus mogen niet werken tijdens deze lockdown. In welke regio kan jij wel terecht?

In België mogen ze wel gewoon werken, misschien komt ze van daar of gaat daar naar wen osteopaat. Mocht je er in Nederland een vinden die wel werkt zou ik er niet naartoe gaan denk ik ☺️

Terug
Bovenaan