welke flesvoeding moet ik kiezen?

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Er zijn zoveel verschillende flesvoedingen beschikbaar. De verloskundige zegt dat een A-merk toch wel het beste is en een lactatiedeskundige zegt dat alles aan dezelfde eisen moet voldoen dus het niets uitmaakt. Haar advies was 1 voeding kiezen en vooral straks niet gaan switchen als dit niet hoognodig is door allergie oid.

Nou is mijn vraag aan jullie wat jullie ervaring is. Hopelijk kan ik dan een goed overwogen keuze maken. Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en ga direct met flesvoeding starten. Dit is een goed doordachte en bewuste keuze. Dus graag echt advies over de voeding en geen discussie over het feit dat het flesvoeding is
 
Bij de oudste kruidvat eigen merk gebruikt. Hij deed het er super op. Bij de tweede moest ik helaas Allery Care gaan gebruiken. Iets anders kon hij niet verdragen.
 
Ik heb bij alle 3 mn kinderen Friso gebruikt. Nutrilon vind ik echt te duur, betaal je ook alleen maar voor de naam. Vond Friso de goede tussenweg tussen duur en goedkoop. Succes met t maken van je keuze.
 
Dank jullie wel. Heb een vergelijkingstabel gevonden qua voedingswaarden etc, maar ook dan blijft de keuze lastig. Gelukkig hebben we nog even. Hoelang doe je eigenlijk met 1 pak voeding?
 
Terug
Bovenaan