welke flesvoeding na borstvoeding

Hallo,
Ik heb even een vraag: Ons dochtertje is nu bijna 4 maanden en krijgt volledig borstvoeding.
Ik wil dit binnenkort wat gaan afbouwen.
Mijn man heeft wat last van allegieen(hooikoorts,eczeem). Zou ik dan het beste een hypoallegene flesvoeding kunnen gebruiken? of hoeft dat niet perse?
En maakt het nog verschil of je byv nutrilon,fryso of een huismerk neem?
Ook heb ik gehoord dat de smaak van hypoallergene voeding heel anders is dan borstvoeding hoe los ik dat op?
 
hoi hoi

ik zou als ik jou was met hypoallergene voeding beginnen aangezien je man allergieen heeft. misschien kun je beginnen met die probeerzakjes van nutrilon, die kun je krijgen bij de da. is beter dan meteen zo'n grote pot te kopen.

groetjes danielle
 
Als er allergieen in de familie zitten, kun je beter gewoon borstvoeding blijven geven. Dat is altijd het beste voor je kindje.
Anders adviseren ze volgens mij hypoallergeen omdat dat minder lekker is dan de gewone kunstvoeding. Als ze gewend is aan de gewone, dan wil ze misschien geen hypo-allergeen meer als dat toch nodig blijkt te zijn.
Ik heb trouwens altijd de gewone gegeven (naast de borstvoeding), maar bij ons zitten geen allergien in de familie.
 
Als je hypogene flesvoeding gaat geven ivm allergieen dan moet je dat vanaf het eerste flesje doen. Alleen dan werkt het, geef je niet hypoallergene voeding dan krijgt je kindje gelijk allergenen binnen en dat kan gelijk een reactie geven (hoeft niet maar kan).
Welk merk dat maakt niet zoveel uit. En sommige kinderen zijn niet zo kieskeurig en drinken zo uit een fles en maakt het ook niet zo veel uit welke melk ze krijgen. Andere kinderen hebben daar wel problemen mee. Maar dat is uitproberen. Als je gaat afbouwen vervang je 1 voeding voor flesvoeding in het begin en kijk je gewoon hoe het gaat.
 
hoi

ik zou wel eerst beginnen met een hypoallergene voeding.
en ik zelf gebruik altijd friso en dat bevalt me prima!!!
kun je overal kopen (kan niet met een huismerk voeding) en zoals friso kun je mixen met verschillende andere soort voedingen. (bijv 5 schepjes standaard en dan 2 voeding voor hongerige baby's wat bij mij het geval was.) niet met andere merken maar wel met de andere soorten. ideaal!
het is wel iets duurder dan de gewone huismerken voeding, maar ja goed dat is een keuze die je zelf moet maken dan.

Succes.


xx
Wenn
 
hoi

ik zou wel eerst beginnen met een hypoallergene voeding.
en ik zelf gebruik altijd friso en dat bevalt me prima!!!
kun je overal kopen (kan niet met een huismerk voeding) en zoals friso kun je mixen met verschillende andere soort voedingen. (bijv 5 schepjes standaard en dan 2 voeding voor hongerige baby's wat bij mij het geval was.) niet met andere merken maar wel met de andere soorten. ideaal!
het is wel iets duurder dan de gewone huismerken voeding, maar ja goed dat is een keuze die je zelf moet maken dan.

Succes.


xx
Wenn
 
ow ja wat je ook kan doen met friso voeding?
kun je doen dat je bijv de borstvoeding in een fles doet, bijv 165 en dan 3ml water met een schepje poeder erin aanvult dan tot 200. (stel dat je kleine dan 200 drinkt.) iig weet ik van friso dat je dat kan mengen met borstvoeding. kan je kleine makkelijker wennen aan de smaak van friso! haha

succes
 
ow ja wat je ook kan doen met friso voeding?
kun je doen dat je bijv de borstvoeding in een fles doet, bijv 165 en dan 3ml water met een schepje poeder erin aanvult dan tot 200. (stel dat je kleine dan 200 drinkt.) iig weet ik van friso dat je dat kan mengen met borstvoeding. kan je kleine makkelijker wennen aan de smaak van friso! haha

succes
 
Terug
Bovenaan