Welke Flesvoeding?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben benieuwd welke flesvoeding jullie gaan geven?

Ik zelf dacht aan nutrilon, maar vroeg mij af of er ook mensen zijn met ervaring van het kruidvat merk zelf?

Hoi,

Ik heb bij mijn dochter vanaf het begin nutrilon gegeven. Dat beviel zo goed dat ik het nu bij de 2e weer ga gebruiken.

groetjes Sanneke (20 wkn & 1 dag)

Hoi,

onze zoon heeft Friso gehad, ging altijd goed.
Is volgens mij iets goedkoper dan Nutrilon.

een trotse mama
(zoon van 1 en 8 weken zwanger!)

ik ga kruidvat hypoallergeen geven.. op advies van de VK. Dit schijnt dezelfde samenstelling als nutrillon te hebben maar is alleen een heeeel stuk goedkoper.. dus vandaar.

Angela

39 wkn

Mijn eerste heb ik Friso gegeven maar het advies was om de volgende keer toch Nutrilon te geven dus als ik nu deze keer toch weer aan de flesvoeding ga wordt het nutrilon, schijnt een betere opvolging te zijn na borstvoeding...

we zullen zien.

groetjes,

Suus

De eerste heeft Nutrilon gekregen en deze zonder problemen naar binnen geslobberd, nu nog soms eigenlijk...
deze beeb gaat dus ook Nutrilon krijgen. Ik heb ook gehoord dat kruidvatmerk net zo goed is, alleen de prijs vriendelijker. Maar ik heb er zelf geen ervaringen mee.

-X- Marieke

Houden jullie er dan wel rekening mee dat Nutrilon, met dank aan hun geweldige (proef het sarcasme) nieuwe formule, een enorme prijsstijging heeft doorgevoerd?? Ik vind het buitensporig...

Maar sorry, ik was even benieuwd wat jullie gingen doen, zelf ga ik aan de borstvoeding, maar ik wilde toch even mijn Nutrilon-protest laten horen.
Mijn dochter kreeg (toen de voorraad mamamelk op was) op de creche de melk van het kruidvat en dat vond ze heerlijk. Toen we na de ochtendvoeding gingen bijvoeden met pap, heb ik haar een paar maanden pap met Nutrilon gegeven en ook een keertje kruidvat, maar na een paar maanden was ze een jaar geweest en toen ging ik over op gewone melk.

hahaha, lees mijn eigen berichtje nog even door en nu zie ik dat het net lijkt alsof ik mezelf borstvoeding ga geven, hahahahah.
Brrrr. Ik hoef het niet, poedermelk ook niet trouwens, zoete rommel. Je snapt niet dat die kids er om blijven vragen...
Maar jullie snapten vast wel wat ik bedoeld heb...
Vond het alleen even erg grappig...

Terug
Bovenaan