Welke flesvoeding??

Hallo allemaal,

Ik geef al 4 mnd borstv. en wil nu langzaam over op flesv. Heeft iemand voorkeuren voor bepaalde merken of kunnen jullie me jullie meningen over merken geven??

Annemarie, moeder van dochter Rozemarie van 4 maanden.
 
Hallo

Ik geef zelf het eigen merk van Kruidvat, is niet duur en mijn zoon doet het er goed op. wij gebruikten eerst nutrilon maar dat is bijna een keer zo duur. ik merk verder geen verschil, behalve qua geld. ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes geeske
 
Hoi,

Ik gebruik hypo allergene voeding van nutrilon voor mijn zoontje. Is wel duur, maar omdat zijn vader nogal wat allergiën onder de leden heeft wil ik er alles aan doen om de kans daarop bij mijn zoontje zo klein mogelijk te maken. Wellicht zou ik intussen kunnen overstappen naar een ander (lees: goedkoper) merk, maar ik weet van de HA zeker dat mijn zoontje er goed op reageert, dus ik laat het maar zo.

Ik geloof niet dat er veel verschil in zit. Hooguit qua prijs inderdaad, en naar ze zeggen ook wel qua smaak. Maar ja, ik heb ze dus niet allemaal zelf geproefd... ;-) Kwestie van uitproberen denk ik...

Succes ermee!

Groetjes Ottie
 
Hoi,

Ik heb bij mijn eerste dochter hypo allergene voeding gebruikt omdat mijn vriend allergisch is. Dit ging heel goed. Volgens mij dus alleen deze voeding gebruiken als er kans is op een allergie.

Sterkte, doei Tascha
 
Hoi,

Het ligt eraan hoe jouw kindje is.
Heeft hij/zij last van krampjes of allergieen?
Daar zijn speciale voedingen voor.
Bij ons zit allergieen erg in de familie, en hij heeft
ook behoorlijk last van krampjes, dus wij zijn overgegaan
op Extra Care van Kruidvat eigen merk. Ik heb de
voedingsstoffen vergeleken met dure merken en is
bijna precies hetzelfde. Alleen een stuk goedkoper dus.
In het begin hebben we Similac gebruikt, op zich ook wel goed.

xx Syrah
 
Terug
Bovenaan