welke flesvoeding

Heey mama's,

Ik heb even een vraagje..

Mijn dochter (nu bijna 7 maanden) heeft altijd al best veel gespuugt maar ze heeft er zelf geen last van en ruikt ook niet zuur.
Mijn andere dochter (nu 3 jaar) heeft ook altijd veel gespuugt en met 1 jaar was dit over..
Dus heb verder nooit actie onder nomen.

Mijn dochter drinkt nutrilon AR met 1 schepje extra jbpm.
Dit ging altijd perfect..
Sinds ze bijvoeding krijgt spuugt de weer met de voeding..
Door de fruit en groente gaat ook jbpm..

Nu is mijn vraag aan jullie, wat geven jullie de kleintje voor merk flesvoeding

Ik vind de nutrilon AR + jbpm allemaal wel erg duur worden, kan ik niet beter gewoon bijvoorbeeld similac , friso normaal of kruidvat geven met bijvoorbeeld 5 schepjes jbpm

Wat jullie??

alvast bedankt, groetjes simone

Hoi,

Ik gebruik nutrilon 1. Deze gebruik ik omdat mijn zoontje deze voeding ook kreeg in het ziekenhuis. Volgens mij zijn alle merken goed anders mocht het vast niet verkocht worden.

Hoi mijn zoon is ook bijna 7 maanden, en in het begin spuugde hij ook van fruithapjes. En de eerste 6 maanden heeft hij Nutrilon OMNEO met 3 schepjes JHBPM gehad omdat hij veel spuugde en krampjes had, en dat werkte aardig. Nu ben ik overgestapt op de Friso Comfort opvolgmelk en er gaat geen extra JHBPM door, en hij spuugt spontaan haast niet meer......Dikkere fruithapjes gaat nu ook goed en de groentehap is nooit een probleem geweest. Dus wellicht een idee om Friso te proberen, scheelt aanzienlijk per pak met Nutrilon. (Friso Comfort is dacht ik 10 Euro) en ik hoef geen JHBPM meer te kopen. (En het scheelt ook enorm in het aantal wassen die ik draai hihi)

Gr Sandra

Terug
Bovenaan