Welke flesvoeding ?

Even een vraagje, ik ga borstvoeding geven, maar wil toch ook flesvoeding in huis hebben voor het geval dat de bv niet goed lukt. Mijn eerste heeft Nutrilon gedronken, wat goed beviel. Nu geven ze bij ons in het ziekenhuis Friso, als je geen bv geeft. Ik ben eens gaan kijken op internet en een  voordeel van Friso vind ik dat het in 2 porties apart verpakt zit. Maar verder ben ik er niet bekend mee. Ik las wel dat er ook behoorlijk wat soorten zijn en dat je die onderling ook kunt mengen. Ik ben wel benieuwd  naar ervaringen hiermee. Is er iemand  die al een kindje heeft dat Friso heeft gehad en hoe beviel dit ? Of wie gaat fv geven voor de eerste keer en heeft Friso gekozen ? En waarom dan juist Friso ?

Groetjes
Bibi

Hoi hoi

Ik heb onze oudste vanaf dag één fv gegeven en dat was ook Friso (werd friso comfort omdat ze heel veel spuugde) (ze spuugt nog snel nu is ze 2 1/2)..
Ze groeide er super op! Heb nu ook weer Friso in huis gehaald..En waarom Friso? Geen echte reden eigenlijk, ze adviseerde me dat toen maar volgens mij maakt het qua kwaliteit niet uit...Ik werk op een kdv en de meeste kindjes krijgen of nutrilon of friso..

Liefs jessica

Ik heb gehoord dat Friso een nederlandse voeding is, tenminste dat hij hier gemaakt wordt. En dat vind ik ook wel positief, zeker toen een tijdje terug weer dat gedoe in het nieuws was met die voeding uit China (meen ik). Dan heb ik zoiets van, liever voeding van eigen bodem, zeg maar.

Terug
Bovenaan