Welke flesvoeding

Hoi iedereen,

Ik geef mijn dochter nu 6 maanden volledig borstvoeding en wil haar overdag 2 flesvoedingen gaan geven.
Nu zou ik heel graag van jullie weten wat jullie geven en waarom?
Geven jullie hypo allergeen ook zonder een verhoogd risico op allergie etc?

groetjes Chantal

Hoi hoi,

Toen ik stopte mer borstvoeding (na 4 maanden) en flesvoeding ging halen, vroeg ik wat het beste was. Ik was toen bij de etos en zij vertelde dat nutrilon pattent heeft op het 'imuunsysteem', verder is friso ook een goed merk. Maar toen ik vroeg wat dan het verschil was tussen friso en eigen merk, vertelde ze dat alleen de prijs het verschil was. Vandaar dat ik het eigen merk van etos gebruik, dit bevalt prima.
Ik ben op een gegeven moment wel overgestapt van standaard naar 'comfort' omdat mijn dochtertje veel last had van krampjes, comfort is dan wat milder voor het buikje.

Ik heb nooit overwogen om op hypoallergeen over te gaan omdat zowel mijn man als ik bijna geen allergieen hebben.

hoi

ik gebruik kruidvat eigen merk, ik kwam erachter dat de bedenkers/personele van nutrilon nu bij kruidvat werken dus is gewoon zelfde voeding

maar ik ben overgestapt naar comfort, want ze heeft verborgen reflux (veel krampjes, overstrekken en huilen bij de fles) en nu gaat het super

net overgegaan naar nr2, dan mogen ze nog maar 3 flesjes en ze ging vanzelf van 5 naar 3 flesjes over, het vult blijkbaar beter

succes ermee

groetjes sabine

wij hebben ook kruitvat eigen merk,
doet ze het goed op.
wij geven standaard (heb eerst 2 maanden borstvoeding geven, geen probleem gehad met overgang snap daar zelf niks van want flesvoeding smaakt echt zo goor vergeleken borstvoeding :p )
bij ons konden we ook hypo geven want ik heb allergie maar mijn manlief vind het allemaal niet zo nodig en zegt als het niet goed gaat dan kunnen we altijd nog overstappen op hypo

ik zou gewoon kiezen waar je je goed bij voelt en anders even overleggen met cb (ook al ben ik geen fan van cb)

kus

hier wordt ah eigen merk gegeven.
die kwam toen nieuw in de schappen, toen mijn oudste een paar maanden was.
ik gaf eerst bv, toen overgestapt naar nutrilon, en toen kwam dus die ah eigen merk.
gelijk met een hele leuke aanbieding, 2e halve rpijs.
heb toen behoorlijk ingeslagen, en ze deed het er fantastisch op.
aleiyah heeft dit dus ook gekregen, omdat mijn ervaring daar goed mee was.
deze krijgt ze dus nog steeds, totdat ze op echte melk over mag stappen.

liefs,do

Terug
Bovenaan