welke flesvoeding?

Met welke flesvoeding kan ik het beste starten als ik de BV af wil gaan bouwen? Als ons meisje 5 mnd is wil ik gaan afbouwen door elke week een voeding te laten vervangen door flesvoeding. Maar welke???
 
tja.... gewoon standaard nr 1 als je verder geen allergieën in de familie hebt. En welk merk? kruidvat of gewoon eigen merk is verder prima. Scheelt enorm in het geld en er zitten dezelfde ingrediënten in als in de dure merkpakken.
 
De voeding waar jij je prettig bij voelt. Ik ben overgestapt naar Nutrilon omdat ik zeker wilde weten dat ik daar dag en nacht aan kon komen in geval van nood. Eerst heb ik Friso gehad, maar die vond ik te klonterig. Kruidvat heb ik nooit geprobeerd, maar zal ongetwijfeld goed zijn.
Ze raden vaak aan om hypo-allergeen te nemen, maar ook dat is persoonlijk. Als je verder geen allergieen in de familie hebt, dan kan gewone voeding ook.
Wat vind je belangrijk? zo maar een paar dingen waar je op kan letten:
- verkrijgbaarheid
- types voeding die beschikbaar zijn (mijn zoon spuugde veel en had dus speciale anti-spuugvoeding, deze is niet in alle merken voorhanden en dat is lastiger bij overstappen van normaal naar speciaal)
- bereidingswijze (op de verpakking staat hoe je het klaar moet maken, dat kan per merk verschillen en dus handiger, dan wel onhandiger zijn).
- prijs

En gezien de leeftijd van je kindje, zou ik even navragen of je nog over moet naar nr1 voeding. Vanaf 6 maand gaan ze namelijk naar nummer 2 en dan zou je weer over moeten. Kan je het beter in 1 keer doen, toch?
 
mijn zoontje is nu 21 weken en ik ben nu aan het afbouwen met de borstvoeding.ik ben van kruitvat naar nutrilon gegaan!kruitvat extra care stink,dus vandaar deze overstap.ik maak nu de kruitvat merk wel op en dan ga verder met de nutrilon.
 
Terug
Bovenaan