Welke flesvoeding?

Begin januari ga ik weer aan het werk en dan wil ik alleen 's ochtends en 's avonds nog borstvoeding blijven geven. Dus het is al bijna tijd om af te gaan bouwen. Nou vroeg ik me af welke flesvoeding jullie gebruiken..

Friso voor hongerige baby's. Mijn meisje wilde om de anderhalf uur, twee uur drinken. Werd door cb aangeraden omdat dat minder krampjes zo veroorzaken. Tenminste, was een persoonlijke keuze van de cb-arts, had ze goed ervaring mee. Nu drinkt ze om de 2,5 a 3 uur.

Qua merk is het maar net wat een kindje als eerst krijgt, dus als je met een goedkoop merkt begint zal je kindje daar waarschijnlijk het ook gewoon goed mee doen. Wij gebruiken Nutrilon omdat het ziekenhuis die ook had. Gewoon de standaard.

Nutrilon hier, eerst omneo geprobeerd, kreeg ie spuitluiers van, toen hypoallegeen, omdat ik dacht dat ie koemelkallergie had, heeft ie niet.
Daarna tijdje forte, voor de honger, werkt erg goed!
Maar sinds een 1.5 week gebruik ik nutrilon standaard, met een beetje nutritron (jbpm) tegen het spugen en dat werkt ook ( na een week ergere krampen) goed en is goedkoper!

Nutrilon standaard 1
Ons dochtertje is bijna 11 weken te vroeg geboren, ik wilde persee borstvoeding geven, ze had alleen nog gee kracht om aan de borst te drinken, heb toen 4 maanden lang alleen maar gekolft! Daarna was ik het zo zat en zag onze dochter er zo goed en gezond uit dat ik ben gestopt. Dit vond ik wle lastig en was bang dat ze erop achteruit zou gaan dus wilde persee het beste voor haar, En dacht als ik de duurste koop zal het wel goed zijn haha, maar das puur voor mijn eigen angst hoor, andere zullen ook we goed zijn, maar dacht dan is het sowieso goed :D
In Januari gaan we over op de andere voeding vanaf 6 maanden nr 2 is dat denk??

Terug
Bovenaan