Welke flesvoeding

hmimes

New member
Vandaag was de kraamzorg geweest voor een gesprek . En ze raadde ook melk in huis te hebben voor flesvoeding en dan ook flessen .

Weten jullie al welke flesvoeding jullie gaan nemen ?
Ik hoorde van een vriendin dat die blikvoeding die geloof ik groeistart van nesle beter vult ivm dikte dan nutrilon ?
 
Ik ga weer nutrilon hypo allergeen geven. Vorige x ook gebruikt bij mijn zoontje en nu weer. Geef geen borstvoeding. Dus heb sowieso flessen en voeding in huis.
 
Hoi,

Even een berichtje van een sept10/febr13 mama, bij mijn 1e had de kraamverzorgster een proefpakje van Friso mee. Mijn dochter heeft een combi van BV/KV gehad, aangezien de BV niet voldoende op gang kwam. Ben eigenlijk gewoon bij Friso gebleven, is een stuk voordeliger dan die andere merken...

Gr Marit
 
ik heb bij de eerste altijd Friso gebruikt, die beviel erg goed. bij de tweede zaten we wat minder ruim in het budget ;) en die heeft AH voeding gehad, die is ook prima, heb nooit problemen gehad. er zit overal hetzelfde in als je leest op de pakken, en je betaald erg veel voor de merknaam! maar als je kindje speciale voeding nodig heeft dan is het wat mij betreft wel anders. als ze gewoon gezond zijn en ze doen het goed op goedkopere voeding, waarom dan niet?! dat is mijn mening uiteraard :)! kruitvat is ook goede voeding, alleen stonken mijn jongens daar enorm van :D!! (boeren en winden laten....) dus ik ga nu weer AHvoeding geven als de BV niet lukt!
 
bedankt voor de reacties , maar bij ik hoorde dat je van de 1 verzadigder bent dan de ander ?

Of dat waar is ..
 
oei daar heb ik geen ervaring mee. heb ook geen verschil gemerkt bij de Friso en AHvoeding. maar dat merk je snel genoeg denk ik als ze geen genoeg hebben. ik zou als ik jou was niet gelijk voor het duurste gaan, je hebt er heeeel veel van nodig ;) kom je straks achter!
 
Ook ik heb bij ons zoontje na de borstvoeding Nutrilon gegeven, deze keer geef ik geen borstvoeding en start ik wederom met nutrilon.
(heb andere nooit geprobeerd)
 
Terug
Bovenaan