Sinds dat ie 3 1/2 maand is krijgt mijn zoontje Jesper een fruithap. Ik ben begonnen met potjes om hem een beetje te laten wennen. Nu zijn we 1 maand verder en alle smaken uit de potjes gaan erin als koek. Daarom wil ik beginnen om de hapjes zelf te maken (is goedkoper én leuk om te doen). Heb er nu een paar als volgt gemaakt:
1 banaan
1 appel
2 sinaasappels (sap ervan)
2 verkruimelde liga's (v.a. 4 mndn)
Dit is voldoende om ongeveer 3 á 4 potjes mee te vullen. Ik weet alleen niet zo goed welke soorten fruit ik beter wel kan geven en met welke soorten ik beter nog even kan wachten. Volgens mij kan ik in ieder geval geven: appel, banaan, peer, sinaasappel....
Kunnen jullie me vertellen wat ie nog meer mag en waar ik beter mee kan wachten ??
Groetjes Agnita (mv Jesper 19 wkn)
1 banaan
1 appel
2 sinaasappels (sap ervan)
2 verkruimelde liga's (v.a. 4 mndn)
Dit is voldoende om ongeveer 3 á 4 potjes mee te vullen. Ik weet alleen niet zo goed welke soorten fruit ik beter wel kan geven en met welke soorten ik beter nog even kan wachten. Volgens mij kan ik in ieder geval geven: appel, banaan, peer, sinaasappel....
Kunnen jullie me vertellen wat ie nog meer mag en waar ik beter mee kan wachten ??
Groetjes Agnita (mv Jesper 19 wkn)