Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het heeft mij nooit uitgemaakt wat het geslacht zou worden. Als het maar "gezond" zou zijn.
En toen ik hoorde wat het werd was ik ook echt dolgelukkig. Ook bij mijn vriend vielen er wel een aantal traantjes van blijdschap
mijn voorgevoel en voorkeur gingen uit naar een jongetje en nu is het ook zoo. helemaal blij en toch denk ik hmmz een meisje zou ook wel leuk zijn geweeest haha het is ook nooit goed. hahah
Ik dacht dat het een jochie zou worden en het word ook een jochie.. toch moet ik het langer verwerken dan dat ik hoorde dat de eerste een meid werd. Niet dat ik er niet blij mee ben, maar ik zit nu zo in de meidenwereld, de jongenswereld is gewoon nog onbekend hahahaha!
Ik dacht in eerste instantie aan een ventje, daarna na de 12 wkn echo begon ik te twijfelen en neigde ik meer naar een meid. Maar ik had gewoon bij mijn eerste gevoel moeten blijven
Ik en vooral mijn man zijn er heel blij mee.
Bijna iedereen op ons beide werk vond een jongen meer bij ons passen (omdat we allebei rugbyen...)en ze waren er ook van overtuigd dat het een jongen zou worden. Nou, ze hebben dus allemaal gelijk gehad..
Wij waren overtuigd van een jongen en het is een meisje, maar binnen en dag zijn we overgestapt van een blauwe wolk naar een roze, geen probleem, vinden het allebei leuk..
Als ik zie hoe ons jongste nichtje aan mijn man hangt, smelt ik helemaal, hopelijk krijgt hij dezelfde band met zijn dochter....
Het is cliche maar gezondheid is inderdaad belangrijk.. Ik denk dat iedereen gewild of ongewild een wens heeft. Ik heb altijd gezegd dat ik eerst een meisje wil voordat ik een jongen krijg.
We weten niet wat het wordt omdat we het verrassingseffect leuker vinden. Maar mijn hoop ligt echt bij een meisje. Ik droom daarentegen veel van jongetjes.
En met de 20weken echo vorige week zag de echoscopist dat het kindje met het handje tussen de benen zat. Meestal doen de jongetjes dat.. Ik moet zeggen dat ik daardoor op de terugweg best wel wat teleurgesteld was. Ik had me al ingesteld op een meid.
Het is niet gezegd dat het een jongen wordt, maar ja, ben toch wel een beetje boos.