welke grote babywinkel op zondag open?

he meiden, weten jullie leuke zaak die op zondag open is? Dacht dat het maar eens tijd werd om op kamertjes jacht te gaan. Was nog zo voorzichtig omdat we vorige keer mk hadden. Hebben jullie kamertje al besteld?

He Nath,

Ik heb je gevonden!!!!
Hoe gaat het met jou?
Ook zo de weken af aan het strepen?
Weet je waar je leuke spullen en kamertjes kan vinden?
Bij de babydump.nl klinkt goedkoop maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt is niet tweedehands gewoon nieuwe spullen.
Weet alleen niet of er een bij jou in de buurt ligt?
Rotterdam is op zondag altijd open misschien een optie?
Nog bedankt voor je lieve reactie!
Heb gister mijn kleine pupke weer gezien en hij heeft het erg naar zijn zin hi,hi.
Ik voel me weer effe beter gelukkig!
Hoop dat jij ook een beetje geniet!

Liefs Pupke

he Pupke,

Gaat lekker met mij, dinsdag hartje weer gehoord dus kan nu even niet stuk. Hoop gauw die kleine voor het eerst te gaan voelen. Krijg weer wat meer energie, dus ik klaag niet. Ik hoop dat men buik gauw groter word, ik kan niet wachten.
Ik wist niet dat de babydump in Rotterdam zat, ik had wel gevonden Roelofarendsveen. Wil daar heel graag naar toe. Krijg ook elke keer hun aanbiedingen, heb dus ook al de witte sokjes. He maar woon je dan bij mij (rijswijk) in de buurt? Is het dan in Alexandrium de baby dump?

Ben blij dat je gister die kleine weer gezien hebt. Lekker voor je. Hou dat gevoel vast meid, je verdient het.
Probeer er meer vertrouwen in te krijgen, en praat er anders over met de vk misschien kun je dat vaker dan de gemiddelde vrouw controle krijgen.

leuk om van je te horen.

liefs nath

he Pupke,

Gaat lekker met mij, dinsdag hartje weer gehoord dus kan nu even niet stuk. Hoop gauw die kleine voor het eerst te gaan voelen. Krijg weer wat meer energie, dus ik klaag niet. Ik hoop dat men buik gauw groter word, ik kan niet wachten.
Ik wist niet dat de babydump in Rotterdam zat, ik had wel gevonden Roelofarendsveen. Wil daar heel graag naar toe. Krijg ook elke keer hun aanbiedingen, heb dus ook al de witte sokjes. He maar woon je dan bij mij (rijswijk) in de buurt? Is het dan in Alexandrium de baby dump?

Ben blij dat je gister die kleine weer gezien hebt. Lekker voor je. Hou dat gevoel vast meid, je verdient het.
Probeer er meer vertrouwen in te krijgen, en praat er anders over met de vk misschien kun je dat vaker dan de gemiddelde vrouw controle krijgen.

leuk om van je te horen.

liefs nath

Hoi Nathalie,

Fijn dat het zo goed gaat met jou!!!!!
Ik woon in Halsteren ligt naast Bergen op Zoom.
Ben 2 weekjes terug met mijn man in Rotterdam geweest om te shoppen.
Voor jou is roelofarendsveen inderdaad de dichtsbijzijnde babydump.
Maar ik bedoelde dat in Rotterdam ook wat grote babyzaken liggen dus evt. optie?
Ik ben al helemaal fan van de babydump voor mij is de dichtsbijzijnde in Roosendaal.
Je hebt er alles en je kunt uitgeven wat je wilt ideaal dus.
Ben inmiddels iets rustiger en heb besloten dat ik maar eens moet gaan vertrouwen op de kleine pup!
Hij doet zo zijn best hi,hi.
Wil jij het geslacht weten?
Hoop dat je hem/haar snel voelt!

Liefs Pupke

He Pupke, Halsteren ken ik wel. Heerlijk het zuiden. We zijn uiteindelijk zaterdag op pad geweest en gaan dan volgend weekend op zondag naar rotterdam. We zijn zaterdag bij de babydump geweest, mooi grote winkel. En er zit ook nog een grote zaak hier in Gouda dus daar wil ik ook nog graag heen. Ik hoop dat we gewoon tegen een leuke aanbieding lopen voor een babykamer.
Ben jij geslaagd in Rotterdam?

Ben blij dat je iets rustiger bent. Ik kan inderdaad niet wachten tot ik die van mij kan voelen. Ik denk dat ik ook een knul krijg. Nog dikke 4 weken dan weten we het als goed is.

Maar pupke hoe voelt dat het voelen van je pup? wanneer voelde je hem voor het eerst? hoever was je?

liefs nath

He Pupke, Halsteren ken ik wel. Heerlijk het zuiden. We zijn uiteindelijk zaterdag op pad geweest en gaan dan volgend weekend op zondag naar rotterdam. We zijn zaterdag bij de babydump geweest, mooi grote winkel. En er zit ook nog een grote zaak hier in Gouda dus daar wil ik ook nog graag heen. Ik hoop dat we gewoon tegen een leuke aanbieding lopen voor een babykamer.
Ben jij geslaagd in Rotterdam?

Ben blij dat je iets rustiger bent. Ik kan inderdaad niet wachten tot ik die van mij kan voelen. Ik denk dat ik ook een knul krijg. Nog dikke 4 weken dan weten we het als goed is.

Maar pupke hoe voelt dat het voelen van je pup? wanneer voelde je hem voor het eerst? hoever was je?

liefs nath

Terug
Bovenaan