(Welke) heupdrager?

Hallo,
mijn zoontje is nu 14 maanden en loopt een beetje, maar niet hele wandelingen.
Nu gaan we over een week of 4 op vakantie en lopen daar veel van de camping naar het stadje en naar het strand.
In de BabyBjorn is ie met zijn 9 kilo te zwaar, vandaar dat ik een heupdrager overweeg.

De Curbb heb ik gepast en zit heerlijk. Maar het is toch weer 60 euro en misschien gebruiken we hem amper....

Moeilijk, moeilijk...iemand een idee?

Alvast bedankt!
 
hi,

als je echt gaat wandelen is een rugdrager wel fijn. wij hebben onze jongen (toen 11 maanden   10 kilo) wel in de babybjorn gehad voor kleine wandelingetjes. voor langere stukken de buggy, maar dat is niet handig als je trappen loopt of rotsachtig terrein.

 heb je al eens op marktplaats gekeken of je een tweedehandsje kunt vinden , scheelt toch weer in de Euro's... of op speurders   etc. er zijn zoveel sites met tweedehands goed.
je mag ook mijn simpele rugdrager wel lenen (zonder frame, makkelijk mee te nemen).

veel   plezier bij de voorbereiding en goede vakantie natuurlijk.

Miep


 
Hallo Miep,
Bedankt voor je aanbod!
Ik heb inderdaad ook naar rugdragers gekeken, maar die hebben bijna altijd een heel frame. Daarnaast lijkt het mij lastig zelf om te doen zonder hulp én heb je weinig contact met je kindje.
Vandaar dat ik dacht aan een heupdrager en die zijn schaars op Marktplaats (er staat maar één Curbb op!).

Iemand nog tips?
 
Ik heb de curbb en hij bevalt goed hoor! Lukas vind het ook heerlijk om in te zitten. Hij is nu 13 maanden. Ik heb hem gekocht voor de vliegvakantie maar ook nu gebruik ik hem af en toe. Idd een hoop geld maar doordat je hem niet al te veel gebruikt blijft hij ook goed en kan je hem via marktplaats weer verkopen....Ik heb de verpakking bewaard en ga dat t.z.t. ook gewoon doen.

Als je nog vragen hebt stel die dan even aan mij via het zomer2006 forum. Daar lees ik elke dag. Hier bijna nooit.

Annemieke
 
Terug
Bovenaan