Welke jongensnaam past bij Dex & Dean???

<p>Hallo dames! Mijn naam is Malu, 27 jaar en mama van 2 jongens: Dex (01-03-17) en Dean (02-08-19). Zoals je aan de geboortedatum van Dean kunt zien ben ik 4 maanden geleden bevallen (op mijn eigen verjaardag) van mijn kleinste mannetje. Het gaat super goed en ik vond 2 kids het “ideale plaatje”.  Nu ben ik er vorige week achtergekomen dat ik alweer in verwachting ben (6,5 week)! Een cadeau kindje.. even omschakelen omdat we het bij 2 wilden houden en omdat het zo snel na m’n bevalling is, maar natuurlijk is nummer 3 welkom! Nu ben ik vast aan het kijken voor jongensnamen. Ik weet overigens nog niet wat het wordt, maar ik vind jongensnamen zo moeilijk! Zeker nu het moet passen bij Dex & Dean. Ik denk dat het ook geen naam met weer een D moet zijn omdat het anders wel heel erg “Kwik-Kwek-Kwak” is.. Dus welke jongensnaam past er bij Dex & Dean??   Brand los! :)</p>

Wow.. gefeliciteerd! En toch ook wel heftig denk ik! Eind juli ben ik bevallen van mijn tweede dochter. Wij willen graag nog eens een derde kindje, maar ik ben toch wel heel blij dat ik vandaag weer ongesteld werd haha. De komende 2 jaar hopelijk nog ff geen baby hier!?
Pfoe, als onze dochters jongens waren geweest hadden ze Duuk/Jort/Dani geheten. Maar ik zou ook geen naam meer met een D doen als ik jou was... de namen van onze dochters hebben allebei 'ie' op het eind, ik zou een derde kindje ook geen naam meer geven met 'ie' op het eind.
Maaargoed, ik zou me er ook nog niet te druk om maken. Je bent nog zo pril zwanger en misschien is het wel een meisje. En dan nog heb je waarschijnlijk genoeg andere dingen aan je hoofd met 2 ukkies ? Succes!

Wow.. gefeliciteerd! En toch ook wel heftig denk ik! Eind juli ben ik bevallen van mijn tweede dochter. Wij willen graag nog eens een derde kindje, maar ik ben toch wel heel blij dat ik vandaag weer ongesteld werd haha. De komende 2 jaar hopelijk nog ff geen baby hier!?
Pfoe, als onze dochters jongens waren geweest hadden ze Duuk/Jort/Dani geheten. Maar ik zou ook geen naam meer met een D doen als ik jou was... de namen van onze dochters hebben allebei 'ie' op het eind, ik zou een derde kindje ook geen naam meer geven met 'ie' op het eind.
Maaargoed, ik zou me er ook nog niet te druk om maken. Je bent nog zo pril zwanger en misschien is het wel een meisje. En dan nog heb je waarschijnlijk genoeg andere dingen aan je hoofd met 2 ukkies ? Succes!

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met jou, kleine Dean, Dex en natuurlijk papa en heb je een fijne zwangerschap. 
Ik heb ook een zoon Dex en ben 12 weken geleden bevallen van Sef. Wij twijfelden tussen Sef en Vik.
Xam/Xem, Bent? Zoveel keuze, misschien is de zwitsal namen app iets voor jullie. 
Succes met jullie keuze!

Terug
Bovenaan