Welke jongensnaam?

<p>Hoi,</p><p>Ik ben in verwachting van ons 3e kindje. Dit keer mogen wij weer een jongetje verwachten. Maar de grote vraag is, voor welke naam zullen we gaan? Helpen jullie mee? Hieronder staan onze favorieten (maar we staan ook zeker open voor andere suggesties).</p><p>Onze andere kinderen heten R.osalie en F.lorian. </p><p>1) D.inand</p><p>2) S.ilvijn </p><p>3) Q.uinten</p><p>4) Y.anick</p><p>5) L.uca(s)</p><p>6) L.aurens</p><p>7) T.hijmen</p><p>Veel dank! </p>

Moeilijk he. Ik vond een jongens naam zo moeilijk. Laat staan als de 2e ook een jongen word.  Krijg er nu al hoofdpijn van?
Meisjes namen hadden we er wel wat.
Uiteindelijk ons zoontje heet Siem.
Misschien  een ideetje.
Verder vind  ik luca een leuke naam zo heet mijn neefje ook
Succes ?

Moeilijk he. Ik vond een jongens naam zo moeilijk. Laat staan als de 2e ook een jongen word.  Krijg er nu al hoofdpijn van?
Meisjes namen hadden we er wel wat.
Uiteindelijk ons zoontje heet Siem.
Misschien  een ideetje.
Verder vind  ik luca een leuke naam zo heet mijn neefje ook
Succes ?

Laurens en Thijmen staan bij ons ook op de short list, net als Yorik. Ik vind het lastig om je advies te geven, het is toch iets persoonlijks. En de combinatie met de achternaam vind ik ook nog doorslaggevend. Wij proberen diverse combi's hardop te zeggen en dan weer even een paar dagen laten rusten. Onze short list met namen hangt op de slaapkamerdeur zodat we er regelmatig even op kijken (en af en toe wat wegstrepen of nieuw toevoegen :)  Succes!

Terug
Bovenaan